Sv: Geox - ikke bra for bena?
Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.
Jeg har aldri opplevd at joggeskoene til ungene har holdt en hel sesong - verken dyre eller billige. Geox er nok av de som har holdt lengst, med unntak av at borrelåsen har blitt dårlig på herremannen sine begge årene han har hatt Geox.
2 mnd er ikke en sesong..
Min eldste gutt har brukt sine Lidl joggesko nå i 2 år, de er blitt brukt i gymsalen på vinteren også. De er like hele og fine.
Han er så glad i dem at han nekter å bruke andre sko. De passer nok en god stund ennå. Vokser svært lite på føttene denne karen.
79 kroner betalte jeg. Ikke svetter han noe særlig i dem, hvis han har tynne sokker. De har tynt pustende stoff.
Aldri hatt joggesko som har vart mindre enn 1 år, så sant de ikke har vokst ut av dem. Bank i bordet for det. Har nok vært veldig heldig.
Og jeg kjøper aldri dyre sko, når det finnes flotte rimelige.
Men det er mange dårlige sko av både billige og dyre.
Min svigerinne kjøpe joggesko for nesten 500 på Den grønne sko til 7 åringen når hun var her i vinterferien og de varte i knappe 2 mnd. Går opp i sømmene, flasser etc.
Jeg skal levere dem til butikken for henne til uka for å kreve nye.
Hadde skoa jeg har kjøpt til 79 ikke holdt mer enn 3 mnd hadde jeg klaget på dem også, akkuratt som et par til 3-600 kr.
Men strengt tatt bør sko over 300 tåle betydelig mer enn sko til 79 sånn prismessig..
Men 699 for et par joggesko er helt på trynet for barn, som de min sønn ville ha i geox kostet. Er min mening da.
Kjøper ikke så dyre sko til meg selv en gang.