Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bunad i begravelse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-08, 10:23   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bunad i begravelse

Jeg har bunad hvor sjalet som hører til har en "sørgeside" med en rose. Men har aldri brukt den i begravelse og tviler vel på at jeg kommer til å bruke den heller.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 10:33   #2
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Bunad i begravelse

Jeg ville tenkt at det var litt underlig.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 14:19   #3
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke tall på hvor mange begravelser jeg har vært i og aldri opplevd å se bunader i en slik sammenheng. Mulig er dette en tradisjon på bygda noen steder i landet? Høres sånn ut.
Egentlig en vakker gest ovenfor den avdøde å ha på sitt fineste plagg.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 14:21   #4
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

For meg representerer bunad det fineste plagget man har som kan brukes både til fest- og sørgetid.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.