Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lenestol til små barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-08, 16:15   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lenestol til små barn

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg går ut i fra at du mener dette seriøst, og spør deg: Hvorfor? Hva som er så bra med det?

For min del, finner du svaret i hovedinnlegget. :sliten av å løpe:

I tillegg er det en fin stund hvor knerten får giret litt ned før han skal legge seg, det virker som om han er mer klar for senga da.

Vil jo ikke at han skal bli noen tv-slave, men akkurat barne-tv er ok synes jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 16:15   #22
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Takk Pingis. Hvor selger de disse og hva koster de da?

Den er fra Ikea, koster 185 kroner.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 16:16   #23
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Lenestol til små barn

Takk Pingis. Hvor selger de disse og hva koster de da?

169,- for de på Living (ligger bilde i linken jeg la inn tidligere, jeg synes som sagt de er penere).
Og 185,- på Ikea.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 16:16   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Knerten har til vår forundring begynt å interessere seg for barne-tv (halleluja! jada, dårlig mor som synes det er herlig å slippe å løpe etter knerten hele kvelden frem til han legger seg)

Jeg har heller ingen problemer med å spille ut dårlig mor-kortet på egne vegne - så får andre heller bli sjokkerte. :trøtt, gravid og energiløs:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 16:17   #25
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også enig med kokosbollen, av og til tror jeg både foreldre og barn synes det er godt med litt barne-tv. Det er riktignok ensbetydende med Postmann Pat her i huset, andre ting er ikke spesielt interessant.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 16:25   #26
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er sagt halvt i spøk, men jeg innrømmer gladelig at jeg synes det hadde vært deilig om min halvannetåring kunne sitte stille og konsentrere seg i mer enn 5 sekunder. Ja, jeg vet at det kommer tidsnok, men noen ganger blir jeg rett og slett sliten, jeg.

Ok, sånn å forstå.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

For min del, finner du svaret i hovedinnlegget. :sliten av å løpe:

I tillegg er det en fin stund hvor knerten får giret litt ned før han skal legge seg, det virker som om han er mer klar for senga da.

Vil jo ikke at han skal bli noen tv-slave, men akkurat barne-tv er ok synes jeg.

Ok, sånn å forstå.

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Den er fra Ikea, koster 185 kroner.

Takk igjen.

Jeg har heller ingen problemer med å spille ut dårlig mor-kortet på egne vegne - så får andre heller bli sjokkerte. :trøtt, gravid og energiløs:

Jeg var ikke sjokkert, bare overrasket fordi det er et langt stykke unna min tankegang. Jeg for min del synes godt de kan la være å se på tv så lenge som mulig, og er bekymret fordi lillebror ser på tv når storebror gjør det.

Det var altså ikke at det ble gjort som jeg ble overrasket over, men gleden over interessen.

Gammel 06-05-08, 21:34   #27
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Dulter på Elinblu.
Førstejenta vår hadde så fin rutine på dette i hele vinter. Roe ned med barne-tv og så legging. Ypperlig. Nå, derimot, er det lysere tider og hun lar hele tv-opplegget seile sin egen sjø.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 13:26   #28
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet du sier du ikke er interessert i saccosekk, men har du vurdert Fatboy?
Vi kjøpte en Fatboy Junior til Lille for et par uker siden, og den er stor favoritt til å ligge på, sitte på, lese på og nå i de siste to dagene: til å sove på. Fortreffelig sak, men vi angrer allerede på at vi kjøpte Juniorutgaven, og ikke den store med en gang.

Kul er den også!

Gammel 07-05-08, 13:42   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg vet du sier du ikke er interessert i saccosekk, men har du vurdert Fatboy?
Vi kjøpte en Fatboy Junior til Lille for et par uker siden, og den er stor favoritt til å ligge på, sitte på, lese på og nå i de siste to dagene: til å sove på. Fortreffelig sak, men vi angrer allerede på at vi kjøpte Juniorutgaven, og ikke den store med en gang.

Kul er den også!

Denne er ikke så værst, bikkja har hundeutgaven. Men jeg synes de er for dyre. (jada, har visst kjøpt til hunden, men det var før knerten kom til verden og snurpet inn økonomien, hehe)

minibolle mai 2012
Gammel 16-10-10, 20:20   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan vi dra opp igjen denne?

Nå får vi snart 2 voksne tv-stoler av klasse stress-less, men hvis ikke vi tilbyr ungene et alternativ, så vil vi vel aldri få ha dem i fred. Foreløpig kan de minste kidsa vippe i babybjørnene sine, men det hadde vært kult med 3 små lenestoler på rad ...

Men altså ikke Poëng. (Ikke noe poeng å dra fram denne tråden hvis det var et alternativ, altså)

Videre har vi jo sett de kule vintage fake-skinn (vinyl?) stolene de har på barnas hus, men vi har 1 sånn, og selv om den er grei å klatre på, så blir det ikke til at de sitter i den.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 20:27   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:trøtt, gravid og energiløs:

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Kan vi dra opp igjen denne?

Jeg trodde Elinblu var gravid nå uten å ha fortalt det til noen.
Helt til jeg leste Kifs innlegg.

Gammel 16-10-10, 20:28   #32
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

You're not helping!

Og ikke denne heller:

(Hvis ikke jeg får, så får f**n ikke de heller!)

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 21:20   #33
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

he he jeg vet at poeng ikkke er ett alternativ men det vi har gjort er å kjøpe poeng og ludde saueskinn langhår og lagt ett "trekk" ut av det så de sitter på saueskinnet de elsker det og absolutt favoritten i huset den blir fin å se på og mye mere behagelig. Så vet jeg ikke hjelper stort men kansje for noen andre...

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 21:30   #34
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har en kurvstol i barnestørrelse fra jeg var liten med et saueskinn oppi. Sikkert mulig å få tak i på loppis.

Gammel 16-10-10, 21:33   #35
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har Poeng, og ungene liker den godt. Trekket har blitt vasket noen ganger. De har en nesten helt lik på Skeidar eller Bohus med svart trekk og mørkere treverk, den synes jeg er finere, og tror nesten vi må ha en sånn og. Ungene krangler om hvem som skal få sitte i den hver eneste kveld omtrent, for alternativet er en kurvstol som visstnok er kald og ekkel å sitte i når en går i bare trusa, som mine alltid gjør.

Gammel 16-10-10, 22:47   #36
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Himmel og hav, jeg så ikke at denne tråden var så gammel og trodde Elinblu hadde nummer tre på vei!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:53   #37
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

What, gammel tråd? Det pleier jeg å oppdage.

Gammel 16-10-10, 23:01   #38
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Ler litt når jeg mimrer tilbake.

Vi endte forresten med en lys råsa poeng-aktig stol fra Bohus og jeg trakk den om med koksgrått ulltrekk. Storebror bruker den mye og er veldig fornøyd.

minibolle mai 2012
Gammel 17-10-10, 00:16   #39
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Barnerecliner! Koster 999,- da men...

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 00:32   #40
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vi har planer om to av disse når IKEA nå åpner i sør til uken - jeg tenker å spraymale de hvite og legge ungenes lammeskinn i dem

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.