|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008 kolleksjon?
Mens mine nektet å bruke dem, for de var stygge og de ville ha dem med kaninene på.
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?
Det kommer jo helt an på hva fargestoffene er laget av og hvordan fargeprosessen foregår.
|
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Nei, vi prøvde Coop sine, og Moltex, det var de eneste jeg fikk tak i. Bambo har jeg ikke hørt om.
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Libero var heller aldri en slager fasongmessig her i huset. De er voldsomt brede og klumpete i forhold til Pampers. Når Glitterbanret i tillegg reagerte på dem, ble valget enkelt. Coopbleien brukte vi litt innimellom selv om vi ikke var spesielt fornøyd med fasongen, men Moltex ville tatt knekken på vårt studentbudsjett.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Jeg synes de er kule jeg. Dvs, de som var i fjor var litt teite, men disse nye så jo fancy ut. Jonathan bryr seg vel ikke akkurat så veldig om dette. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Ja, jeg betaler ikke en krone for fargedill, så det er sagt. Jeg kjøpte Libero til Sneipen fordi han fikk utslett av Pampers, og byttet til Pampers til Snorkfrøken fordi Libero ikke holdt tett på henne. Libero kjøpte jeg på Kiwi, Pampers i jumbopakning på Rema. Det er altså a) funksjonalitet og b) pris som teller.
|
|
|
#47 |
|
Come what may...
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Pokker også kommer slike søte bleier når barna har sluttet helt med dagbleier for lenge siden!
|
|
|
#48 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?
Er det Moltex de fra Helios heter? (Lenge siden vi sluttet med bleier her i huset, så jeg husker ikke.)
|
|
|
#49 |
|
Glamorøs
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Helios selger Moltex ja, de er litt brune. Vi har en lang og tynn sønn, og alle bleier, bortsett fra Pampers, har blitt klumpete og ubehagelige i tillegg til å ha dårlig elastikk.
|
|
|
#50 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Vi har også lange og veldig tynne barn ja, men har ikke reagert på det.
|
|
|
#52 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Jaggu, det må jo være stas å ha på seg da. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Pauset
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Syntes det er idiotisk å lage en greie ut av bleier jeg. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Har bakt søte kaker
|
Der sa du det Joika!
|
|
|
#56 |
|
Pauset
|
Tror faktisk jeg ikke hadde giddet kjøpe de på ren trass om jeg hadde hatt barn i bleiealder. |
|
|
|
![]() |
|
|