Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noe så flaut

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-08, 01:08   #61
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe så flaut

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Ja dette kommer jeg nok til å få høre igjen noen ganger regner jeg med. fikk tid til å snakke med mannen uten mange folk rundt oss for 2-3 timer siden, og han ler fortsatt. jeg ler litt jeg også nå i kveld da men fortsatt litt
Det ble ingen madrass på mannen, men han hadde kjøpt en salong, kanskje han var redd for å få meg med på kjøpet

Så deilig at mannen din tok det med en (lang) latter. Antakelig var mannen veldig lysten på både madrassen og deg, men han turte selvsagt ikke kjøpe når mannen din dukket opp.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 01:16   #62
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Så deilig at mannen din tok det med en (lang) latter. Antakelig var mannen veldig lysten på både madrassen og deg, men han turte selvsagt ikke kjøpe når mannen din dukket opp.

Jeg regnet vel med at mannen kom til å knekke sammen av latter da jeg fortalte det. Han ler bare han ser på meg i kveld. Så dette kommer jeg nok til å få høre igjen jevnlig fremover.
Tror ikke kunden hadde lyst på meg nei, jeg så jo ut som om jeg hadde falt ned fra månen da jeg så på han

Gammel 08-05-08, 08:40   #63
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sinnsykt morsomt.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 09:33   #64
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Haha, priceless.

Gammel 08-05-08, 10:02   #65
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 08-05-08, 10:33   #66
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Gammel 08-05-08, 10:37   #67
Snuta
Fullverdig medlem

Snuta sin avatar

Hvor: Nittedal
Snuta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Snuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 10:41   #68
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Gammel 08-05-08, 11:08   #69
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 22:12   #70
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Gammel 08-05-08, 22:53   #71
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Er det tabbetråd her inne ? Da skal jeg se om jeg finner den. Akkurat nå føles det som en av mine største tabber i allefall.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ighlight=tabbe

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.