Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reisetips med visse kriterier ønskes

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-08, 23:50   #1
Closer
C og bli Z

Closer sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Oslo
Closer har et hav av muligheter foran seg
Smil

Reisetips med visse kriterier ønskes

Vi skal på ferie i sommer JIPPI! Vi er to voksne og vesla på litt over et år.

Kriterier:

*billig mat/shopping
*muligheter for å bade (jaja, basseng duger)
*ikke mer enn 2-3 timer på fly fra Oslo
*mye å se på (farger, bygninger osv.)
*GOD mat

Noen som har litt peiling på reiseliv og vil tipse oss?

Gammel 08-05-08, 08:11   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reisetips med visse kriterier ønskes:-)

Det er vel ikke det billigste stedet, men Barcelona oppfyller alle kriteriene utenom det.

Gammel 08-05-08, 08:15   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Portugal, men de scorer bedre på gode kaker og vin enn kjempegod mat, egentlig (skikkelig skoheaven iallefall)

Gammel 08-05-08, 08:45   #4
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Det er vel egentlig de færreste bade-steder som kun ligger en 2-3 timers flytur unna Oslo?
Vi reiser til Spania i morgen, det er en 4-timers flytur fra Oslo, men ellers mener jeg det oppfyller dine kriterier. Jeg gleder meg masse.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 09:10   #5
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jurmala utenfor Riga er kjempefint og oppfyller de fleste av kriteriene dine.

http://www.reisenett.no/destinasjone...a/jurmala.html

Fly med norwegian og bestille hotell på egenhånd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.