|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!Har litt dårlig tid, men forteller deg gjerne at jeg ble fort lei den sortspettede benkeplaten min (har lik som bildet). Den er lett å rengjøre og får ikke flekker, men jeg hadde helt klart valgt mørkt heltre dersom jeg skulle gjort det om igjen. Selv om jeg har bjørkegulv. Det er jo kvister i gulvet som er mørke.
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!Tusen takk Myrsnipa - syns kjøkkenet ditt ser kjempefint ut. Vi vurderte mosaikkfliser helt til du sa du ble fort lei i en annen tråd |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!
Det spørs på tresorten. Nå har jeg benkeplate i furu (nei, det var ikke jeg som valgte det, den var der da jeg flyttet inn), og det er helt ubrukelig. Alle merker syns, og det er råte rundt oppvaskkummen. Vurderer å bytte til en laminatplate (andre tresorter passer ikke).
![]() |
#4 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger kjøkkenhjelp!Vi har hvit innredning og har gått for heltre kirsebær benkeplater og steinplate rundt vasken. Vi har også mørkt gulv.
![]() |
|
|