Sv: Nekte-liste
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, det jeg sikkert egentlig mente å si, bare på en litt mindre hissig måte, er at jeg tror at grunnene til at man får de samme tingene på "dette skal jeg i hvertfall aldri ha igjen"-liste er at man er så gudsjammerlig lei av det som var overalt. Om spørsmålet hadde vært, "hvilke ting vil du absolutt ha i hjemmet ditt" hadde det nok vært større variasjon. Og med det mener jeg at det nok ikke er at man er så desperat på å følge dagens trend som gir likhetene, men at man er så lei av gårsdagens.
Og ynnsjyll for at jeg ble hissig her. Også. :noterer at jeg må ligge unna interiørtråder også:
Ser jo at du absolutt har et poeng her. Mange føler det nok slik. Her i huset bugna det av messing når det var populært. Det blir nok leeenge til jeg vil ha det i hus. Ellers er jeg nok ganske stilløs for tiden. Må utsette oppussinga ei stund...
Kanskje vi burde starta tråden " Hvilke ting vil du absolutt ha i hjemmet ditt"? Det kunne nok blitt litt hett da også... Lurer på om vi hadde sett større forskjeller da?