Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spin-off: Vil ha-liste!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-08, 21:41   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Tror ikke det er noe spesielt jeg ønsker meg akkurat nå. bortsett fra ny madrass til senga mi. den jeg har er for hard, får vel hente meg en ny til uka.

Du tar vel en fremmed mann med på kjøpet?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:42   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Den husket jeg også ja!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:53   #3
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Tror ikke han ville ha meg med siden han kjøpte en salong i stedet for madrassen

Gammel 12-05-08, 23:31   #4
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Tror ikke han ville ha meg med siden han kjøpte en salong i stedet for madrassen

Dakar! Fikk fullstendig panikk, altså?!

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 08:38   #5
Left
Passiv

Standard

Jeg kom på noe mer jeg vil ha også. Uteområdet trenger en oppgradering. Skal lage stor platting på to nivåer med trapp imellom, levegger og utepeis.

Har gammelt hus, med overbygg over inngangspartiet hvor det var tenkt å lage veranda. Det skal jeg gjøre snart. Det blir fint å sitte og se på denne utsikten med et glass vin f.eks

Vedlagte bilder
Filtype: jpg utsikt.jpg (118,0 KB, 14 visninger)
  Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 18:59   #6
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Åååå det er så mye jeg ønsker meg:

Corona-stol
Ny sofa, gråmelert ulltrekk
Fullføre MAya 2000-bestikk til 12
Finservice, bare jeg kommer på hva jeg skal samle på.
Nytt diiigert spisestuebord.

Når leiligheten vår som er under bygging blir ferdig en gang, får jeg badekar, nytt kjøkken, gasspeis og uteplass, det ser jeg virkelig frem til!

Sist redigert av jannski : 23-05-08 kl 20:49.
jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 01:24   #7
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

En snekker.

Og denne

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 08:30   #8
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

- Skyvedørsgarderobe
- Tak over terrassen
- 2 stk høytalere til stue, 2 stk til terrasse og 4 stk høytalere til tv-stue
- Lys hørnesofa
og...

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 08:41   #9
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Vi flytter i løpet av året, og nå har det ikke kommet noen nye møbler eller ting til huset siden mars -07. Så jeg "sparer" til vi kommer til nytt hus. Da er det endel "må ha" og massevis av "ønsker meg", og hva vi får i hus av dette avhenger av prisen vi vår når vi selger nåværende bolig.

Må ha:
nytt spisebord. Ønsker meg superellipsen.
flere spisestuestoler. Har 6 sjueren i dag, ønsker meg 6 til.

Ny sofa - vet ikke helt hva enda, men den må romme mange, så kanskje hjørne eller en sjeselong-del eller noe sånt.

Nye bokhyller. De skal være så usynlige som mulig og romme mange bøker. Tips? Mulig vi bare går for Billy eller noe sånt. De er rimelige og rommer mye.

Pult til storesøster, stor seng til lillebror

Ønsker meg:
ny skjenk, nytt vitrineskap, en eller to fatboy til loftstua
og: skulle ikke forundre meg om behovene baller på seg....

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 18:03   #10
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Vi flytter i løpet av året, og nå har det ikke kommet noen nye møbler eller ting til huset siden mars -07. Så jeg "sparer" til vi kommer til nytt hus. Da er det endel "må ha" og massevis av "ønsker meg", og hva vi får i hus av dette avhenger av prisen vi vår når vi selger nåværende bolig.

Må ha:
nytt spisebord. Ønsker meg superellipsen.
flere spisestuestoler. Har 6 sjueren i dag, ønsker meg 6 til.

Ny sofa - vet ikke helt hva enda, men den må romme mange, så kanskje hjørne eller en sjeselong-del eller noe sånt.

Nye bokhyller. De skal være så usynlige som mulig og romme mange bøker. Tips? Mulig vi bare går for Billy eller noe sånt. De er rimelige og rommer mye.

Pult til storesøster, stor seng til lillebror

Ønsker meg:
ny skjenk, nytt vitrineskap, en eller to fatboy til loftstua
og: skulle ikke forundre meg om behovene baller på seg....

Leier du snekker, eller om du har en snekkerkyndig mann så kan du bygge inn Billy bokhyller også. Ei venninne har gjort det, og det ble griselekkert.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.