|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Æsj, jeg har mista lommeboka mi
Det kan nok lønne seg å sperre kortene og bestille nye uansett... Hvis du får tilbake lommeboka med kort, kan jo finneren ha skrevet opp kortnumrene og misbruke kortene på internett.
![]() |
#2 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alt er sperra tidsnok håper jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når jeg bestiller på nett trenger jeg da bare VISA-kortet mitt mener jeg. Kortnummer og den "sikkerhetskoden" som står bak.
![]() |
#5 |
med tunga på styret
![]() Sv: Æsj, jeg har mista lommeboka miHuff, det var dårlige nyheter. Håper at lommebok og innhold kommer til rette. Har du sperret kortet ditt så skal det vel ikke være mulig å handle med visa |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: Æsj, jeg har mista lommeboka miMed Nordea sine kort må eg ha sikkerhetskode og. I tillegg til kortnr og det 3 siffra nr.
![]() |
#7 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Æsj, jeg har mista lommeboka miDet samme skjedde meg i fjor sommer. Jeg gjorde det sjakktrekk å legge lommeboka mi på taket når jeg spente fast minstegutt i bilen. Langt uti gokk på en åpen bondegård var vi, men tror du ikke det var noen uærlige sjeler som fant den. Samme dag ringte en dame som sa hun hadde funnet visakortet mitt, som viste seg å være et gammelt et som ikke var gyldig lenger. Det hadde hun funnet på en rasteplass langt unna der lommeboka var mistet. I lengre tid etterpå dukket et og et kort opp, så førerkortet mitt og diverse andre kort. Dette var levert inn på politistasjonen her i nærheten. Men lommeboka og visakortet som var gyldig dukket aldri opp.
![]() |
#8 |
Ferdig!
Nordea jeg har også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|