Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Slakting av dyr i barnehagen. Hva syns dere? (Dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-08, 22:16   #5
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slakting av dyr i barnehagen. Hva syns dere?(Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Det avhenger av settingen. Det må passe inn, som Veronal sier. Da synes jeg det er greit. Det hadde ikke passet å slaktet et dyr i den urbane barnehagen Eivind går i nå, mens det hadde passet utmerket i den han skal begynne i til høsten.

Bare av nysjerrighet; hvorfor synes du ikke at dette passer inn i urbane barenhager?

Jeg synes detter er et bra tiltak og hadde møtt opp med begge mine små håpefulle dersom det skulle være slakting i barnehagen vår på Vålerenga. Det er dog helt greit at sauen ble avlivet først, det er jo tross alt den skremmende delen av det, jeg tror de fleste barn finner resten av prosessen mest fascinerende.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
barnehage, slakting

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.