Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-08, 23:04   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Jeg og 3 av mine 4 nærmeste venninner har stua full av Bombay, så det er garantert snart ut. Jeg skulle helst vært kvitt hele sjiten sjøl, men men. Det får bli et annet liv.

Gammel 13-05-08, 23:05   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg og 3 av mine 4 nærmeste venninner har stua full av Bombay, så det er garantert snart ut. Jeg skulle helst vært kvitt hele sjiten sjøl, men men. Det får bli et annet liv.

Du kan pusse og male det! Da får hvertfall møblene et nytt liv!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 23:09   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hvis man skulle skifte ut alle møblene hver gang det kom en ny trend, ville det blitt en stor belastning for miljøet ( i alle fall det som ikke kan hugges opp til fyringsved!). For de fleste blir det vel uansett til at man lever med de møblene man har, og når de må skiftes ut/man virkelig går lei, så velger man noe fra de trendene som er aktuelle da.

(Men å kvitte seg med furu burde uansett være legitimt, særlig nå som hytte-utbygginga har tatt helt av - da har de et nytt hjem å gå til!)

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.