Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ferielektyre

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 08:55   #9
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferielektyre

Åh, tenker du på ham som litteraturviter? Jaja, her ser du hva jeg vet. Jeg er jo så langt unna du kommer litvit, og han er en av mine favoritter. Så da synes jeg ikke du bør vegre deg. Det er morsomme bøker hvis man liker USA (joda, han er samfunnskritisk så det holder, men noe av det jeg liker i bøkene hans er skildringene av miljøet der nede i sørstatene), synes temaene er spennende (A man in full er om en industrimagnat som driter seg en smule ut i et eiendomskjøp, og alt som følger i kjølvannet av det) og deler hans humor. Den siste boken hans, Charlotte Simmons, likte jeg også svært godt, men jeg er visst alene om akkurat det. Den handler om en ung og spesielt begavet jente som begynner på et Ivy League college, og livet på colleget. Sær og morsom bok. Anbefales den også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
bokanbefalinger, ferielektyre

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.