|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ting som irriterer
Tørr ikke fordi jeg ikke vet hvor pinnene stikker ut av huden + har operasjonssår ett eller annet sted under der.
#182 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irritererTo ting i dag: folk som kjører sakte (her jeg bor er det utrolig nok helt innafor å kjøre en god del under fartsgrensen
#184 |
ctrl+z
|
Ja!
Ups, det kunne nok vi gjort. :våkner 05.30: Vi bor i enebolig da og snekrer ikke ute før 10.
#185 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, da utgår strikkepinne. Du får tenke at kløen er et godt tegn. God bedring.
#186 |
Pauset
|
Stod opp tidlig i dag jeg og, og var i hagen fra 0830. Men setter ikke i gang med gressklipperen da. |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() Sv: Ting som irritererVifta på mannens pc bråker. Så høyt at han sitter med lyddempende hodetelefoner.
#188 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
![]() Sv: Ting som irritererGale humlene som har forvillet seg inn vinduet nå når jeg skal sove. De tror visst de kan summe seg gjennom glasset hvis de tar hardt nok i.
#189 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irritererSelvangivelse. Ny, "lettere" selvangivelse jeg ikke forstår. Nye endringer hvert forbankade år når man skal levere selvangivelse. Dustete sjablonger som man må regne ut selv om svaret blir likt for alle mann. At jeg ikke tjener nok på firmaet til at det overhodet er i nærheten å svare seg å bruke regnskapsfirma på selvangivelsen. Jah. Omtrent der. |
![]() |
![]() |
#190 |
heimføing
|
![]() Sv: Ting som irritererFolk som ikke skjønner at de bør slå blitzen på fotomobilen sin når de sitter på barnas danseforestilling i kulturhuset. |
![]() |
![]() |
#192 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Ting som irritererFolk som er så fordømt moralske. Hatt diskusjon i lunsjen om humor, artig å snakke om hva noen synes er gøy og andre ikke - og hvorfor det er slik. En jeg jobber med er så utrolig god på å hovere over andres valg "det får nå være måte på underholdning", sagt med sur stemme og himling om noe andre (ikke jeg) ler av - bare fordi hun ikke liker det. Samme dame kan fint si det samme om musikk hun ikke liker, tv-programmer hun synes er teite osv. Helt greit å ha ulike meninger, men hun sitter ikke på noen fordømt moralsk fasit heller! ARGH!
#193 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ting som irritererRegningen fra tannlegen |
![]() |
![]() |
#195 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ting som irritererSyriner.
#199 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Ting som irritererBrunsnegler og en kollega som bruker en tredjedel av sin korte arbeidsdag til å prate om helt jobbirrelevante ting. Til meg. Og hun venter at jeg skal være interessert. Som om jeg ikke har nok å gjøre. |
![]() |
![]() |
#200 |
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Ting som irritererSvigermor..... Neida.
|
|