|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Skal barnet delta i julegudstjeneste i regi av skole eller barnehage? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
159 | 76,08% |
Nei |
27 | 12,92% |
Vet ikke |
3 | 1,44% |
Annet |
20 | 9,57% |
Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Men for å gjenta det som jeg mener er poenget, men som tydeligvis ikke oppfattes som det. Det at man ikke ønsker at skolen legger opp til gudstjeneste betyr ikke at man ikke lar sine barn gå i kirken eller lar dem få kjennskap til kristendommen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?
Blå sa det. Igjen.
![]() |
![]() |
#183 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Jeg husker ikke om jeg har svart her. Vesla på 2,5 var i kirken med barnehagen. Hun er for liten til å få noe ut av det, og da tenkte jeg det var greit nok å sende henne for å slippe å lage merarbeid for barnehagen som da måtte hatt et alternativt opplegg. Jeg sendte også de to større jentene da de var små. De går nå i første klasse og jeg sendte i god tid beskjed om at de ikke skulle delta på julegudstjenesten. De deltok på alternativt opplegg, og dette ansporte forøvrig til en veldig lærerik diskusjon rundt middagsbordet da de lurte på hvorfor vi ikke var kristne.
![]() |
#184 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?
Jeg er ikke uenig med deg. Jeg klarer tydeligvis ikke få frem mitt eget poeng, så bare glem det.
![]() |
#185 |
Absolut ateist
|
![]() |
#186 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?De ønsket det selv og var derfor med.
![]() |
#187 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Skal du la barnet/barna delta på julegudstjeneste i regi av skole/barnehage i år?Ja, ser ikke det som noe problem selv om hverken mannen eller jeg er kirkegjengere. Hun kan gjerne lære om religion uten at vi praktiserer det hjemme.
![]() |
|
|