Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å sitte på dopapir

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Papir på toalettsetet på offentlig toalett?
Ja, prøver å dandere som best jeg kan 50 22,94%
Jeg står i hockey 25 11,47%
Jeg holder ikke på med sånt tull 135 61,93%
Annet 8 3,67%
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 11:46   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å sitte på dopapir

Jeg tar på dopapir om ringen er veldig møkkete, ikke ellers.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 14:21   #2
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Mht flatlus: et argument for definitvt å sette seg ned og dermed skvise dem ihjel, fremfor å stå i hocky!

heldigvis tørker jeg ringen først, og setter meg

Gammel 04-02-10, 11:51   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg legger papir på ja, danderer ikke så fælt akkurat, men legger det nedpå og klarer det fint uten å ta på ringen. Og jeg synes ikke jeg er noen "gærn papirdame" eller hva Mim kalte det av den grunn.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:56   #4
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Legger på papir. Tar aldri i ringen. Etter å ha lest tråden, med stående tissing, tørking av det verste etc, har ikke aversjonen mot doringen blitt mindre

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 14:48   #5
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg kom til innlegg nummer hundre før det slo meg hvorfor dogulvene blir fylt av ekkelt halvvått papir . Jeg synes at det synet er mye eklere enn dosetene. Men kanskje det er fordi doene jeg bruker offentlig eller ser svært så presentable ut?

Jeg bruker ikke papir, og vil med dette oppfordre papirbrukerne til å gå over til antibac som kan kastes i søpla etterpå. Jeg liker dogolv uten papir

Gammel 04-02-10, 15:27   #6
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg kom til innlegg nummer hundre før det slo meg hvorfor dogulvene blir fylt av ekkelt halvvått papir . Jeg synes at det synet er mye eklere enn dosetene. Men kanskje det er fordi doene jeg bruker offentlig eller ser svært så presentable ut?

Jeg bruker ikke papir, og vil med dette oppfordre papirbrukerne til å gå over til antibac som kan kastes i søpla etterpå. Jeg liker dogolv uten papir

Jeg vil bare presisere at jeg ikke slenger papir rund omkring på gulvet. Så det så. Mange dodiskusjoner om dagen.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 17:11   #7
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg vil bare presisere at jeg ikke slenger papir rund omkring på gulvet. Så det så.

Samme her, jeg synes også det er ekkelt med papir på golvet. Om jeg mot formodning skulle miste noe selv rydder jeg selvsagt opp etter meg.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 01:45   #8
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg vil bare presisere at jeg ikke slenger papir rund omkring på gulvet. Så det så.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 23:56   #9
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er ikke interessert i å dele rumpe- (eller lår- for de som har faste rumper)bakterier med andre så her brukes papir på ringen, ja (uten at jeg er borti ringen - og ja, det krever av og til litt ekstra tid om man har valgt seg et trekkfullt toalett). Jeg er egentlig veldig for at man skal tåle vanlige bakterier, osv, men andres toalettbakterier trenger jeg ikke så jeg tar ikke i noe inne på et slikt toalett. Åpner døren til toalettet med foten eller i verste fall albuen, og bruker papir når jeg skal inn i båsen, låse, trekke i snora og låse meg ut (og på vasken, og såpedispenseren.. ). Så mange ganger som jeg har kommet inn på et toalett og sett gule dråper på ringen..

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 09:37   #10
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har ALLTID dopapir på doringen på offentlig sted, men tar aldri i doen av den grunn. Jeg danderer det så fint oppå hverandre så det ikke skal skli ned på gulvet før jeg får satt meg.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er lært opp med dette på offentlige doer, og praktiserer det med S nå ja. Jeg tar jo ikke på doringen for å få på papiret, man legger det bare på. Men jeg gjør ikke dette hjemme hos folk altså (var det hos dere?).

Nemlig!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Kunne dere gærne papirsitter-damene greid å slutte med det, da? Face your fear2010, liksom?

Neppe!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 15:40   #11
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

http://www.studenttorget.no/index.ph...rtikkelid=3103

Gammel 09-02-10, 15:43   #12
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Sannsynligvis er toalettet ditt renere enn PC-en din! Tastaturet på en gjennomsnitts arbeidsstasjon i USA har mer enn 400 ganger så mye bakterier enn et toalett.

Noen av kollegene i gangen der jeg sitter syntes jeg var i overkant renslig da jeg tok JIF og klut og vasket godt over tastaturet, som var totalt inngrodd av noen andres hudfett.

Jeg tørker av fjernkontroller, telefoner og tastaturer jevnlig. Vi er aldri syke.

Gammel 09-02-10, 10:02   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mange gale mennesker!!

Gammel 09-02-10, 13:01   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og særlig for sånne zpezielle bakterier som faktisk lar seg stoppe av litt dopapir. Og som trives på glatte plastoverflater.

Altså, ser jeg skitt (og det ser man jo på en hvit doring), så tørker jeg det av. Ellers er det vel "ingen synlig skitt = ingen bakterier" på hvit, glatt plastikk, altså. Særlig i mengder store nok til å trenge gjennom lårhud.

Gammel 09-02-10, 14:05   #15
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gjør det kun der det tydelig er gule tisseflekker på doringen, og dersom jeg ikke kan gå på noen annen do OOOGGG at nøden er stor.........

Jeg så en bestemor en gang på en offentlig do. Hun lærte opp sitt barnebarn (jente) til å legge papir på doringen. Barnebarnet fikk også beskjed om å ikke ta her eller der, og i det hele tatt så var doen bare ekkel. Det var så voldsomt at jeg syns virkelig synd på denne jenta. Bestemoren kommentert blant annet at de som vasket der kanskje tørket med samme klut på vannkranen som på doen..... Jenta var på rundt 9 år tenker jeg.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:47   #16
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det gidder jeg ikke styre med.
Klart, er doen synlig skitten så finner jeg enten annen do eller tørker av doringen.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 10:58   #17
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Den damen høres jo helt nevrotisk ut?!?!

Gammel 12-02-10, 11:12   #18
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den damen høres jo helt nevrotisk ut?!?!

Hun er det *tidligere Ullevålsansatt som har lest litt for mange av forslagene hennes til diverse kvs-dokumenter*

Det hun sier om sprut fra do når man trekker opp og dermed vill smittespredning ble testet i en Mythbustersepisode en gang, med "Busted" som resultat. De fant ingen mikrober spredd rundt omkring.

Gammel 13-02-10, 09:10   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Det hun sier om sprut fra do når man trekker opp og dermed vill smittespredning ble testet i en Mythbustersepisode en gang, med "Busted" som resultat. De fant ingen mikrober spredd rundt omkring.

De testet om det var mye bakterier på doringen også, og det var det ikke. Jeg husker hun gikk høylytt ut og mente at hosterådene under svineinfluensaen ville gjøre at flere ble syke, man fikk nemlig bakteriebomber i albukroken.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 23:43   #20
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De testet om det var mye bakterier på doringen også, og det var det ikke. Jeg husker hun gikk høylytt ut og mente at hosterådene under svineinfluensaen ville gjøre at flere ble syke, man fikk nemlig bakteriebomber i albukroken.

Aha, det var samme dame! Det forklarer jo endel.

Emneord
hysteri, papirifisere, papirifisering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.