Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Streiken

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-10, 08:04   #181
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Streiken

Utifra tabellen går jeg forøvrig opp 3000 ca.

Gammel 10-06-10, 08:19   #182
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Du skal vel minimum gå opp 7000.

Føler at noen ikke setter pris på jobben vi gjør som førsolelærere i barnehagen.
Men disse tabellene er jo ikke lett å lese for oss. Får håpe jeg får noe fra kommunen her snart. Blir jo nyskjerrig.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 09:21   #183
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Opp 25000 da hvis dette stemmer. Lurer på hvor mye av det som forsvinner i ekstra skatt....

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 09:34   #184
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Du skal vel minimum gå opp 7000.

Føler at noen ikke setter pris på jobben vi gjør som førsolelærere i barnehagen.
Men disse tabellene er jo ikke lett å lese for oss. Får håpe jeg får noe fra kommunen her snart. Blir jo nyskjerrig.

Jeg gjør nok ikke det siden jeg bytter jobb og jeg i den forrige jobben tjente 371000 som pedagogisk leder, mens jeg tror at her i kommunen ligger det på 361000. Kan jo selvsagt håpe på at de lokale forhandlingene blir bra.

Gammel 10-06-10, 19:15   #185
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg gikk ned ganske kraftig når jeg gikk fra privat til kommunal og. I den private barnehagen som sliter med å holde på pedagogene fikk jeg 4års annsinitet og begynte på 343000 rett fra høyskolen. Når jeg gikk over i kommunal 4mnd etterpå gikk jeg ned til 334000. Angrer ikke et sekund da

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 21:16   #186
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Den dagen kommer sannsynligvis aldri, så jeg er IKKE imponert over det unio har fått til i dette lønnsoppgjøret. Det er stort sett lærerne som kommer best ut, og det kjenner jeg at jeg er mektig lei av.

Du vet at det er mange førskolelærere i Fagforbundet, blant annet?
Det er ikke uten grunn at de bytter forbund.

Gammel 10-06-10, 21:38   #187
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hvordan har det gått med førskolelærere som er med i Fagforbundet da, vet du det?

Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:43   #188
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg er i tenkeboksen når det gjelder akkurat det, og har snakket med hovedtilligsvalgt her ang et bytte. Jeg får vel ikke akkurat mere lønn vil jeg tro, de følger jo samme tariffen som utdanningsforbundet vil jeg tro? Men det kan vel være andre fordeler jeg ikke vet om, så skal sjekke nærmere.

Gammel 11-06-10, 10:21   #189
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Hvordan har det gått med førskolelærere som er med i Fagforbundet da, vet du det?

De får akkurat samme lønnsstige som de som er med i en hvilken som helst annen organisasjon.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.