|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterEn uke uten
![]() |
#182 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterFy fader, jeg er så stolt av meg selv. Klarte meg på kafe med god venninne som jeg alltid har røyket mye med.
![]() |
![]() |
#183 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
![]() |
#186 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterStå på folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
Du må også helt klart lese boken.
Anbefaler "Endelig ikke-røyker"
![]() |
#188 |
Opp og ned
|
Har lest den to ganger, så jeg er en av dem den ikke funker på desverre. For meg handler det bare om å gjøre det, men kommer nok til å savne røyken også. Jeg skal klare det denne gangen.
![]() |
#189 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterMisteri: Du må fortelle deg selv mens du leser at alt som står i boken er sant. Jeg leste den blå uten at det funket, så leste jeg den rosa, og er 9 uker røykfri.
![]() |
#190 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg syns det er så festlig med forherligelse av den boken.
![]() |
#191 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterEn kollega har anbefalt en bok av Prochaska og DiClemente (endringspsykologer). Jeg har spart meg selv for link, men skal kaaaaanskje lese den. For tiden røyker jeg mer en noensinne og har mistet motivasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Metallica!!
|
Jepp, men hey, funker det så forherliger jeg altså.
![]() |
#193 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterSå flinke dere er! |
![]() |
![]() |
#194 |
sukk
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJa! Veldig flinke!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg har fortsatt ett kapittel igjen i boken. Det har jeg hatt i to uker nå tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
sukk
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterOh jeg er utrolig glad for at denne tråden finnes. Takk!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter48 dager.
![]() |
#200 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterSluttet å røyke når jeg fant ut at jeg var gravid (og det er jeg veldig glad for, da jeg nå har 2 astma unger) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|