|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Båndtvang?
Regner du med det? Jeg regner med at mange uberegnelige hundeiere har uberegnelige hunder uten bånd.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Båndtvang?Vi har vært i marka i mange timer i dag. Vi hadde med oss min niese på 10 år som elsker hunder. Hun spør absolutt alle som har hund om hun kan få stryke på hundene deres.(kanskje det er hundeeiereder der ute som ikke liker at unger går laus i marka) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Båndtvang?Jeg har veldig stor forståelse for at ikke alle hundeeiere vil at barna skal løpe fritt rundt hundene deres også. Jeg synes helt klart det er mitt ansvar at barna mine ikke plager hunder i bånd.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Båndtvang?
Jepps. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Båndtvang?Vi har flere ganger i det siste erfart at småttiser som har stukket av fra nabofeltet, kommer inn i vår hage og er altfor opptatte av hunden vår. Heldigvis har dette skjedd mens vi selv har vært ute. Men selv om vi sa fra gjentatte ganger, var de på pletten rett etter, så vi tok til slutt hunden inn. Han er verdens snilleste, men jeg stoler ikke på barna.
|
![]() |
|
|