Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er historien bak nicket ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 16:45   #201
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er historien bak nicket ditt?

Jeg er en smule nerdete, men også feminin og har derfor rosa mobil som på avataren. Den irriterer vettet av gutta på jobb

Gammel 24-09-07, 16:46   #202
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Jeg er en smule nerdete, men også feminin og har derfor rosa mobil som på avataren. Den irriterer vettet av gutta på jobb

Altså mobilen, håper for alt i verden at gutta på joben ikke er her...

Gammel 24-09-07, 16:47   #203
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ville være litt anonym og ville ha et nick som var en del anderledes enn alle de andre. Ville og ha et annet nick enn hva jeg bruker andre steder.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 16:48   #204
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kommer feilstavingen inn?

Gammel 24-09-07, 16:49   #205
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er vokalisten i Evanescence, jeg.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:06   #206
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Hadde en periode hvor troll var dødskult. Det var omtrent samtidig som jeg fant ut at chatting var kult, og da måtte jeg ha et typisk norsk navn til nick. Siden har det bare blitt hengende etter. Jeg er ikke 25 altså, men har dratt med meg nicket i 8 år på forskjellige steder. Glemmer aldri hva jeg har kalt meg hvor, så det er veldig praktisk.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:12   #207
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle registrere meg på NM, og prøvde det ene etter det andre kule nicket, og alt var tatt. Og så satt jeg til slutt og bare tulle-testet på ting, og plutselig het jeg noe av det jeg hadde tastet inn. Så da måtte jeg skyndte meg å få byttet, og så så jeg noen som het Novembermamma, så da kalte jeg meg enkelt Desembermamma. Lurer litt på å bytte til DM nå så jeg kan stå litt i stil med mannens nick, og komme unna mamma-greiene. Men så har nicket fulgt meg noen år, og det er liksom meg.

Gammel 24-09-07, 20:14   #208
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DM er fint.

Gammel 24-09-07, 20:19   #209
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

DM er fint.

Ja ... men da får jeg jo ikke kallenavn lengre.

Gammel 24-09-07, 20:21   #210
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg kan kalle deg desembermamma innimellom, om du skifter.

Gammel 24-09-07, 20:21   #211
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg eier jo ikke fantasi til å finne festlige nick.
Jeg kom fra NM og ville ha et nytt nick og den dagen hadde jeg en mandarin (eller klementin) på pulten. Så da ble det mandarin.
Da jeg hadde vært her en liten stund la jeg merke til sitron. Jeg må innrømme jeg ble skremt en liten stund og angret en stund på mitt sitrusvalg. Men så ble jeg jo mer varm i trøya og skjønte for at sitroner ikke er så sure som man først skulle tro

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:22   #212
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Fordi jeg er mamma og ganske rosa vel.

Gammel 24-09-07, 20:23   #213
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg vil helst ikke ha noen ekle kommentarer om folk som velger mammanick her nå.

Gammel 24-09-07, 20:23   #214
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Folk som velger mammanick er ekle.

Gammel 24-09-07, 20:29   #215
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bodde i USA da jeg ble gravid første gangen. Ble tipset om snartmamma av ei norsk venninne. Vi hadde akkurat vært i en gammel gullgruve i Georgetown og derav navnet goldnugget som betyr gull-klump. Jeg syntes det passet best på engelsk. Jeg heter noe annet på snartgravid, for der er det fint ¨å være litt anonym hvis man prøver. (Gjør ikke det nå altså...........)

Gammel 24-09-07, 20:30   #216
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Folk som velger mammanick er ekle.

Men ganske gode å ta på.

Gammel 24-09-07, 20:35   #217
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Har elendig fantasi når det gjelder slikt, så jeg lånte navnet til ei venninne som bor et sted langt unna da jeg registrerte meg på NM for å snike rundt der et par år. Da jeg ble aktiv på et annet forum, var jeg blitt så vant til det at jeg ikke kom på å skifte det. Det er forøvrig også navnet på en solsikke, oppdaget jeg da jeg prøvde å finne en artig brun avatar.

Gammel 24-09-07, 20:37   #218
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Hmh, på tide å svare etter et år her på FP...

Da jeg registrerte meg på SM første gang så jeg ut som en and. Det vil si, stutte bein, stor mage og en liten ende. Og nokså stor i kjeften. Da ga navnet seg selv.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:37   #219
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Men ganske gode å ta på.

Nehei. De er ekle kosemosere.

Gammel 24-09-07, 20:41   #220
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

m@msen fant jeg på da jeg på i begynnelsen av min "forumkarriere". (En karriere som er ganske kort.) Angrer på nicket nå, men har møtt en viss motstand når jeg har foreslått å bytte. Ble inspirert av hun....mamsén og liggegutt i den julekalenderserien. Blåfjell eller noe sånt?

Jeg har visst fått nytt nick siden sist. Jeg synes mammanick er utrolig døllt. *knuser mange tær* Det ble Irma fordi jeg synes Irma 1000 var litt kult, i tillegg til at det spiller litt på forrige nick: tidligeremamsen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:43.