|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Folks forhold til banning i dag
Hallo? Jeg er eplekjekk, slem, kverulerende og ond. Men ikke besserwisser - der går grensen. (At alle andre er kunnskapsløse, uvitende nek er en helt annen sak.) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Folks forhold til banning i dagTito: nei, det er ikke fint å banne, og jeg prøver å la være å banne når ungene hører på. Jeg ville ikke likt at de gikk rundt og bannet støtt og stadig. Sambo banner sjelden, men jeg banner oftere enn han. Jeg skal skjerpe meg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Folks forhold til banning i dagÅ, nå kjenner jeg at jeg nesten er litt lei meg for å ha oversett denne diskusjonen etter å ha uttalt meg om banning.
|
|
|
#11 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Folks forhold til banning i dagMenn kan sladre de også ja. Og de snakker MYE om damer! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Folks forhold til banning i dagTjukke er da alltid så blide og snille. Verre med de tynne, de er sure hele tiden |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Neisj, det tror jeg ikke. Tjukke folk er selvsagt PÅLAGT gjennom sosiale normer å være tjukk&blid for å bli likt, men jeg synes flere følger dårlig opp.
|
|
|
#14 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, der må jeg nok skjerpe meg litt, mangler litt på tjukkogblid-kvoten, tror jeg. Men så har jeg gått ned to kilo denne uken, så det kan jo ha noe med saken å gjøre :fjaser:
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Kaller du meg sur og kranglete?
|
|
|
#16 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Folks forhold til banning i dagMM: ja mulig det. Jeg er tynn og ofte sur, eller pms kaller de det visst |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Sv: Folks forhold til banning i dagJeg er tynn og alltid snill&grei og krangler aldri. :datapunkt:
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Folks forhold til banning i dagJeg er jo blid og hyggelig. Sånn veldig. Og jeg lurer på om jeg slutter med det når jeg blir tynn.
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg har vært både tynn, slank, 80-tallslubben og tjukk, og jeg har vært rimelig blid og hyggelig hele tiden. Men jeg står opp for meg selv og sier ifra hva jeg mener, altså.
|
![]() |
|
|