|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Mett: |
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Nå har jeg virkelig grublet på denne. Med tanke på utseende er jeg ingenting spesielt. Jeg er vel hun slanke (ikke sykt tynne liksom) uten pupper og rumpe, og med hår som skifter farge hele tida (det siste har jeg forvørig slutta med). Ellers, ingenting. Jeg er ikke spesielt mørk eller lys, har store øyne eller munn. Hmm.. tenker videre.
|
|
|
#5 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Jeg lurer på om jeg kan være Jack Daniels.
|
|
|
|
#7 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?
Og Slash.
|
|
|
|
#8 |
|
Peppy!
|
Jeg ville valgt en tikidrink fremfor Bloody Mary any day! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Drikk er vanskelig. Tidligere ville det ha vært Pepsi Max, men det har jeg gitt opp. Jeg drikker såpass lite nå at noen forbindelse er tøff å dra. Sist redigert av Maz : 15-08-09 kl 13:26. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Ja, det tror jeg faktisk du er. En litt lett fnisete en.
|
|
|
#11 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?aC, jeg tenker at du er vodka. Stilren og sterk. What you see is what you get.
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Fremmede som skulle beskrive meg etter å ha truffet meg én gang ville nok referert til de gedigne puppene, det krøllete håret, eller størrelsen min generelt. Jeg er liksom både høy, tykk og puppebemidlet.
|
|
|
#17 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Kom igjen, agent. Beskriv oss.
|
|
![]() |
|
|