|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Epikur
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!For ikke snakke om batikkting kjøpt på Scorpius der røkelseslukta aldri gikk ut.
|
|
|
#202 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Addidas joggebukse og army boots, fantastisk kombinasjon.
|
|
|
#203 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!
Og armybukser..... Grøss, grøss og atter grøss!!!! |
|
|
|
|
|
#204 |
|
intro
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Jeg hadde skinnbukse også, kom jeg på nå. Klarte å grine meg til den i 1987, tror jeg, eller 1988. Det plagget vil jeg aldri iføre meg igjen.
|
|
|
|
#205 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Huff, skinnbukse ja - som nok satt fint da de var helt nye, men som hadde en høg grad av "momjeans"-faktor når de gikk ut litt.
|
|
|
#207 |
|
kamelkonsument
|
Batikk + Dr. Martens, ja. Og sånne hippie-stoff-hette-anorakker. Man fant mye fint på Fretex og hos gateselgere den gangen, også.
|
|
|
#208 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Sånne sailorpants kjøpte jeg på Gina Tricot i fjor, så de har i hvert fall vært tilbake. Det er dessverre umulig å få bra rumpe i sånne.
|
|
|
#209 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Da jeg studerte på Høyden gikk jeg mye med trange fargete bukser med strech og høyhalset ullpolo. Mid nineties. Jeg burde skaffet med scanner.
|
|
|
#210 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mmm. Og yin og yang-dingeldangel overalt. Jeg og venninnen min tok toget til Oslo med jevne mellomrom for å shoppe (eller handle, het det vel den gangen) på Scorpius. Vi gikk også i herrebutikken i hjembyen og kjøpte lange underbukser og bestefarskjorter som vi farget. Lilla, åff kårs.
|
|
|
#211 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Scanner får du veldig billig, Karamell. Vi betalte 2000,- for vår multisak som både printer, scanner, kopierer.
|
|
|
#212 |
|
Sugaraddict!
|
Tenkte på disse i går faktisk:P
|
|
|
#213 |
|
Sugaraddict!
|
Mhmmm, samme her, tror jeg måtte blitt anorektiker for å fått den på meg, enda ville den nåkk blitt for kort.
|
|
|
#214 |
|
|
Han derre typen til bartenderdama? |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Og rutete sånne... Åh, hva var det merket igjen da? Bukser ihvertfall. Merket førte egentlig først olabukser som var så himla populære, og så utvidet de til rutete bukser. Crocker? Og så måtte man ha 14 str. for store Fruit of the Loom-hettegensere til. Og Dr. Martens.
|
|
|
#216 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Jeg brukte ikke dongeribukser på 90-tallet! Gjorde dere? Ihvertfall ikke i studentårene (94-00).
|
|
|
#217 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Jeg jobbet på Match ved siden av studiene og vi solge Dockers-bukser til Bergens mannlige befolkning. Og rutete skjorter med button down.
|
|
|
#218 |
|
intro
|
Jo, jeg gikk mer i olabukser enn i skjørt den gangen
|
|
|
|
#219 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fortsatt slikt liggende - med røkelseslukt og det hele.
|
|
|
#220 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Det kjem aaaldri tilbake!Jeg drømte om denne sveisen hele 80-tallet, men etter et par uheldige permanent-episoder var dette noe jeg kunne se langt etter. Denne sveisen blir vel neppe in igjen med det første?
|
|
![]() |
|
|