|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen? | |||
| Jeg har vært med fra oppstarten |
|
80 | 32,13% |
| Jeg klikket meg tilfeldig fram hit |
|
33 | 13,25% |
| Jeg hørte om stedet via kjente |
|
106 | 42,57% |
| Annet |
|
30 | 12,05% |
| Deltakere: 249. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Leste i sin tid en kommentar på Din Baby at FP var top of the line foreldreforum. And I've never looked back.
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?via kjente
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg peker og peker på avataren og nicket mitt, men klarer ikke å se hvilket nummer jeg har. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?
Du er medlem 1546. Det fungerer ikke på min mini-pc, heller. Hvis det er noen trøst.
|
|
|
|
#7 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg fikk et tips på et annet forum om en veldig morsom tråd og trodde jeg måtte registrere meg her for å lese den. Det angrer jeg ikke så veldig på at jeg gjorde. Jeg liker veldig godt at forumet er så aktivt, det er jammen godt gjort å få til det som et "utbryterforum". |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Medlemsnummer 51, skulle vel tilsi at jeg ble med ganske fra begynnelsen. Jeg hoppet over hit etter moddetull på et annet forum.
|
|
|
#9 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Det hadde vært interessant å vite om det er mange som deltar her som opprinnelig syntes at FP var Dustete Høyhestforum™ som man ikke skulle befenge seg med, men som allikevel kom diltende etter og tok plass allikevel.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg søkte litt på nettet og fant dette fantastiske forumet.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg fikk beskjed av allium om at jeg hørte hjemme her. Allium er klok. |
|
|
|
#15 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg fant det helt selv jeg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Ble anbefalt det av ei inne på nybakt mamma. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Ble tpset på et annet forum.. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Var på leting etter et forum jeg kunne bruke noen sene kveldstimer og muligens noen andre også |
|
|
|
#19 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Hvordan fant du fram til Foreldreportalen?Jeg fant det da jeg lette etter et sted å være etter spebarns-perioden. Søkte meg fram, og fant dette |
|
|
|
![]() |
|
|