|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre og Frp går i regjeringFader! Hvorfor drev jeg ikke med snikislamisering da jeg hadde muligheten!? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Høyre og Frp går i regjering
Eg er veldig einig. Eg har undervist i faget og det har vore eit enormt styr med både læreplanar og lærebøker og Haag-domstol og heile pakka. Eg synest dette er frykteleg unødvending. Det er utruleg viktig å formidle kunnskap om ulike kulturar, religionar og livssyn for å framme forståing ein fredeleg dialog i eit samfunn kor snikislamifisering og liknade propaganada skaper framandfrykt!
Eg trur FrP har hatt minst like mykje å seie i dette spørsmålet som KrF, altså. Eg nemnde det vel tidlegare i denne tråden (eller var det i ein annan diskusjon?), men Tybring-Gjedde sitt kulturomgrep og snikislamifiseringsdebatten og retorikken til høgrepopulistar mot multikulturalisme trur eg er ein minst like stor del av K-en som KrF.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre og Frp går i regjeringJeg har døpt barna mine, og jeg har ikke planer om å ta ut ungene av KRLE, men jeg synes dette rett og slett blir for dumt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringJeg forvillet meg inn i kommentarfeltene på KRLE-saken.
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringDa er det mannen som har lovet. Jeg har klokelig holdt kjeft.
|
|
|
|
#6 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Høyre og Frp går i regjering
|
|
![]() |