Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-13, 13:34   #221
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er vakker

Criminal Minds. Glem performance art, dette minner om criminal minds, den TV-serien. Eller kanskje begge deler samtidig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:34   #222
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Noen er mer effektive enn andre. jeg har i dag drukket to kopper kaffe, skrevet 5 linjer fag og ca. 100 innlegg på forum, spist to brødskiver og sendt klagebrev til Offentlig Instans. Nå skal jeg spise sjokolade.

Jeg har spist masse sjokolade allerede. Og nesten skrevet hjemmeeksamen.

Gammel 11-12-13, 13:34   #223
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Overser dere bare meg, eller? Det er faktisk ett MAGISK tidspunkt det er snakk om, det er 87 år til neste sånt magisk tidspunkt, og da lever neppe vi!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:35   #224
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så mange sprutgale mennesker her i verden.

Jeg sitter på en seng av jordbær, den langhåra hvite perseren min er surra godt rundt halsen og boblejakken min av dun fra svaner blir aldri våt av regnet jeg danser i når ...

Nei, jeg får det ikke til. Er ikke gal/dum/virkelighetsfjern nok antageligvis

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:36   #225
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Idag er det den 11.12.13 og klokka er snart 14.15.16.

Hva jeg ikke vet!

Overser dere bare meg, eller? Det er faktisk ett MAGISK tidspunkt det er snakk om, det er 87 år til neste sånt magisk tidspunkt, og da lever neppe vi!

Vi gleder oss, og sitter og følger spent med!

Gammel 11-12-13, 13:36   #226
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt kvalm etter sjokoladen, så jeg klarte ikke å tenke på fine tall. Men det er fine tall!

Gammel 11-12-13, 13:37   #227
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg sitter på en seng av jordbær, den langhåra hvite perseren min er surra godt rundt halsen og boblejakken min av dun fra svaner blir aldri våt av regnet jeg danser i når ...

Nei, jeg får det ikke til. Er ikke gal/dum/virkelighetsfjern nok antageligvis

Åjoda, du er godt i gang her...:knegg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:37   #228
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist risboller OG chips, og har hatt sangen m^2 postet i tråden om fotballfrue på hjernen en stund (tilsynet for høy moral).

Gammel 11-12-13, 13:38   #229
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag er det den 11.12.13 og klokka er snart 14.15.16.

Hva jeg ikke vet!

For bare et minutt siden var det 11.12.13 - 13.37

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:39   #230
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist pepperkaker mens jeg har forberedt undervisning. Så har jeg hatt to timer og nå forbereder jeg morgendagen. Dvs. hjernen arbeider på høygir med fag mens jeg deltar i en helt meningsløs tråd på FP.

Gammel 11-12-13, 13:40   #231
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For bare et minutt siden var det 11.12.13 - 13.37

Gammel 11-12-13, 13:40   #232
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Sv: Da forlater jeg forumet for godt

Er du ikke pålogget fremdeles?

Gammel 11-12-13, 13:45   #233
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var litt morsomt, nesten magisk ( ), at Storemor nevnte Kine Hellebust-sangen. Jeg har nemlig hatt en annen sang sunget av Kine Hellebust i hodet hver gang jeg har sett denne tråden (og i minst en halvtime etterpå):

Gammel 11-12-13, 13:46   #234
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg måtte klistre meg inntil skjermen for å klare å lese teksten på det skiltet, men jeg er for dum til å skjønne hva det betyr. Eller for gammel. Og siden jeg er full av PMS, har jeg faktisk lyst å gråte litt nå. Helt ærlig.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:48   #235
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg måtte klistre meg inntil skjermen for å klare å lese teksten på det skiltet, men jeg er for dum til å skjønne hva det betyr. Eller for gammel. Og siden jeg er full av PMS, har jeg faktisk lyst å gråte litt nå. Helt ærlig.

Gammel 11-12-13, 13:49   #236
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi du ikke klarer å lese skiltet? Skulle gått til Specsavers?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:49   #237
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Jeg har alltid trodd at det betyr "born late" men jeg vet egentlig ikke. : også gæmlis:

Gammel 11-12-13, 13:50   #238
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Var det ikke du som var Fru Åsta for litt siden, på et annet forum? Eller er dere flere som har samme stil?

Ikke utenkelig. Jeg kjente i det minste igjen en skrivefeil i sitatet du henviste til.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:50   #239
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vakker og rynkefri når jeg er full og ser meg i speilet. Også jobber jeg med å gjøre folk friske.

På fritiden min gjør jeg folk syke, slik at jeg kan tjene penger på å gjøre dem friske igjen.

Hvorfor har Storemor bare 1 innlegg hele tiden i telleren sin?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:51   #240
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var litt morsomt, nesten magisk ( ), at Storemor nevnte Kine Hellebust-sangen. Jeg har nemlig hatt en annen sang sunget av Kine Hellebust i hodet hver gang jeg har sett denne tråden (og i minst en halvtime etterpå)

Nesten magisk.

Jeg har hatt "Flickan i Havanna" surrende i hodet siden denne tråden startet.

Jag är vacker, du är ung,
sjung av hjärtat, sjung.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.