|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Enkelte folk har lite vettrine: Hva tror du skjer med barnet som sitter usikret skulle bilen kræsje (med en lykestolpe, f.eks.) i 30 km/t? Har du den oppfatningen at hastigheten er for lav til at barnet tar skade? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkelte folk har lite vett
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Enkelte folk har lite vettrine: Jeg kom med et eksempel for mange sider siden, så du ikke det?
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Grunnen til at man lettere forstår en "gammel" bruker enn en "ny" bruker er selvfølgelig at man kjenner de gamle brukerne bedre. Jeg forstår feks søstrene mine bedre enn de fleste, dette kommer selvfølgelig av at vi har felles referanser og en god del felles holdninger. Det er ikke noe hokus-pokus ved dette, og det er heller ikke fordi at man vil være lite grei mot nye brukere at man oppfører seg slik. (Man bør kanskje prøve å være oppmerksom på det, hvis man vil at nye skal føle seg velkommen, men det er en annen sak.)
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Enkelte folk har lite vettJeg skulle ØNSKE jeg løy, Rine. For da hadde vi ikke vært uten bil i flere måneder etterpå, og jeg hadde ikke hatt hjertestans hver gang noen kommer for fort inn fra høyre i rundkjøringer.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Enkelte folk har lite vettJeg har kun kræsjet med speilet i husveggen her jeg da.. det ble bare dyrt egentlig. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
This is normal!
|
Sv: Enkelte folk har lite vettEtter gårsdagens sparktur, kan jeg melde at bråstopp selv i lav fart gjør vondt.
|
|
|
|
#9 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Enkelte folk har lite vettHva med påkjørsler bakfra? 0 km/t.
|
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Enkelte folk har lite vettDet var så mange å quote at jeg ikke gadd, de fleste innleggene gikk ut på det samme, tror jeg? Men jeg mente deg jeg sa om at jeg tar deres ord for det. I min del av verden er det det samme som å si: "Jasså, det var rart (rart fordi ingen har kommet med personlige opplevelser før laaangt ute i debatten,), men jeg stoler på deg." Med andre ord har jeg ikke beskyldt noen for å lyve. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hertuginne
|
Når noen sier noe slikt til meg så tolker jeg det i en tone som antyder at de ikke tror meg, sånn egentlig. For meg blir det litt sånn "[snurt stemme]Jah, jeg hører hva du sier altså, og jeg får vel heller tro deg dah![/snurt stemme]". Det er mye mulig du ikke mente det sånn, jeg bare prøver å forklare hvorfor jeg og mange med meg tolket det du skrev som at du trodde vi løy.
|
|
|
#14 |
|
Administrator
|
Hva med å rygge? Negativ fart. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Enkelte folk har lite vettJeg har bulket i sjempelav fart. :Vil også dele: |
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Enkelte folk har lite vettEsme |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Godt poeng. Jeg må si at en ting jeg ikke skjønner med foreldre som sikrer av og til, er hvorfor de ønsker seg selv så vondt.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Enkelte folk har lite vettFørst: Jeg har ikke den minste kompetanse for å si noe om tallene i utgangspunktet. Jeg bare synser. |
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Enkelte folk har lite vettemm: Det ble tidligere publisert en EU-rapport om bilsikring, der man hadde gått gjennom ulykker med barn involvert i Sverige, England og et land til. Det var den som konkluderte med at bakovervendt burde påbys. Den ble diskutert her inne den gangen, og jeg gikk gjennom tallene. Jeg skal søke litt og se om jeg finner det.
|
![]() |
|
|