|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Ja, jeg sendte SELVFØLGELIG avgårde en rødprikk på ditt usaklige innlegg, at du hevnprikker et innlegg som ikke er annet enn saklig, blir bare for dumt, Elin! Jeg skjønner ikke hvor dette sinnet ditt kommer fra, hvorfor du skriver ting som en gang tulling, alltid tulling osv.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 15-07-10 kl 18:00. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Ah. Jeg har to sønner som det er superenkelt å ha med på hva som helst av restauranter, spisesteder, bensinstasjoner, cateringer og you name it. Bare ikke når de er sammen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?
Ja, du kan så si. Men jeg sa jo også at jeg ikke likte direkte feil i faktaopplysningene. Du kan tenke på dette som en kamp i mitt indre. Demonen på den ene skulderen, engelen på den andre etc
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 15-07-10 kl 23:50. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Nei, du synes ikke det er flott det jeg skriver når du benevner det som "graver opp gammel dritt". Poenget mitt var at veldig mange ettbarnsforeldre tror at hvis deres barn er slik og slik så skyldes det deres glitrende oppdragelse. Og det er det ikke bare Elin som gjør. Det er det veldig mange som gjør. Jeg har sikkert gjort det selv også.
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?1) Kan du ta med barnet ditt (barna dine) på restaurant uten skandale?
|
|
|
#10 |
|
Leser
|
Fordi?
|
|
|
#12 |
|
Leser
|
Fordi? Mener du at det er helt irrellevant hva man har sagt tidligere.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 16-07-10 kl 02:19. Årsak: La til andre avsnitt |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
Før jeg fikk barn var jeg for abort. Da jeg bare hadde ett barn lot jeg aldri det barnet sitte alene i bilen. Jeg kalte assistert befruktning for kunstig, og jeg var imot offentlig amming. Jeg føler at det blir veldig feil hvis jeg ikke kan diskutere disse sakene med den lærdommen og det synet jeg har nå, i frykt for at en eller annen gammel (og utdatert) uttalelse blir brukt mot meg for å bevise et eller annet.
|
|
|
#14 |
|
Leser
|
Da har jeg formulert meg klossete. Jeg har ingenting imot at folk forandrer mening ettersom de får erfaring (eventuelt modnes, men det minner meg mer om oster enn om folk.
Nei, det kan jeg ikke. De har endret på søkefunksjonen så jeg klarer bare å få opp tråder du har startet, ikke alle innleggene dine.
|
|
|
#15 |
|
|
Det trodde jeg var et så latterlig overdrevet spørsmål at jeg ikke gadd å svare en gang, come on. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Leser
|
Er det det? Jeg synes absolutt ikke det er dårlig kutyme å referere til ting som er skrevet andre plasser og tider. Tvert imot mener jeg. Jeg synes jo at det er kjempeflott å komme med referanser.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 16-07-10 kl 12:16. Årsak: er -> var |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Peppy!
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?him, uten at jeg skal snakke for aC (eller Skremmern for den saks skyld) så blir det å referere til NM her litt som løse påstander. Det er jo ikke spesielt flatterende det du skrev, og veldig vanskelig for Skremmern å tilbakevise, fordi det ikke er et konkret innlegg å vise til. Nå blir det på en måte hengende ved Skremmern at hun heller "ikke visste bedre" da hun kun hadde ett barn, og enn om du blander henne med en annen bruker, eller misforstod det som ble sagt? Jeg ville i hvert fall opplevd det som litt ekkelt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Leser
|
Ja, enig i at jeg burde enten ha vært mer spesifikk eller ikke sagt noe. (Eventuelt enda mer utkrøpen og sagt at: "Du har jo også endret meninger fra den gangen du hadde ett barn, så jeg vil jo tro det ikke er så veldig uvanlig"
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 16-07-10 kl 12:36. Årsak: leif |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Kommentar til prikk (jeg får ikke prikket tilbake, og PM-er utgår med skyhøye kneløft). Jeg synes det er mye verre å komme med bemerkninger som går på person, enn å skrattle av noe en person har sagt, men vi er forskjellige.
|
![]() |
|
|