|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Klart vi vet, at du har hodet i sanden er ditt problem ikke vårt.
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Man kan jo se på hva som har skjedd i Afrika de siste årene, med barna der, etter at man begynte storstilt vaksinering ...
|
|
#5 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...esme: ja alt er vår feil. |
|
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Det er et valg jeg ikke kan respektere. Det er egoistisk, og det får meg til å tvile sterkt på dine vurderingsevner. |
|
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg vet om et menneske som ikke vaksinerer ungen fordi hun flere ganger hadde sendt mail uten å få svar på hva for skumle greier vaksinene inneholdt. Det var lixom bare så hemmelig, tydelig at noen hadde noe å skjule. |
|
|
|
|
#8 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Her har det skjedd litt ting siden sist ja. Eller ikke?
|
|
#10 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Jeg ønsker ikke å legge ut hele livshistorien min på nett, så derfor behøver jeg ikke ramse opp alle grunnene mine for at de ikke fikk MMR-vaksinen. |
|
|
|
|
#11 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Mange som leste linkene som ble lagt ut a Tutta.
|
|
#12 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Det sitter forøvrig nok en god del mennesker i norske fengsel som med utredning for ADHD og medisinering ille vært et helt annet sted i dag.
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Det er jo alle disse innenfor autismespekteret også. Før så var man bare "vanskelig", "åndssvak", "idiot" og andre, flotte betegnelser.
|
|
#15 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Bra for deg at jeg ikke dømmer deg for dine valg. Å dømme andre er ikke pent. |
|
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Men helt nødvendig når idioter ikke innser tingenes tilstand.
|
|
#17 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Lurer av og til på om jeg er havnet i barnehagen. Hvor gamle er dere egentlig? Jeg er ikke sjokkert over deres valg, men jeg er rystet over hvor nedlatende dere er mot de som ikke mener det samme som dere. På tide å komme dere litt ut eller? |
|
|
|
|
#18 |
|
På lukket avdeling
|
Er ikke snakk om at "noen ikke mener det samme som oss", men motargumenter som ikke holder mål. Eller, her er det vel ikke snakk om argumenter engang. |
|
|
|
|
#19 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke nevnt mine motargumenter en gang, så kom ikke her. Som sagt skrev jeg det meste på et annet forum, så det får holde. |
|
|
|
|
#20 |
|
superbruker
|
Kanskje dere skulle komme med noen argumenter som det ligger seriøs forskning bak slik at andre kan forstå hvorfor dere velger å sette både deres egne og andres barn i fare? Når det bare kommer svadasvar som "jeg mener" og "jeg tror" uten å kunne henvise til en eneste seriøs forskningsrapport?
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
|
|