Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-09, 21:25   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Haha, traktortattis, DA hadde jeg vært hillbilly da! Men helt sant; jeg fikk forespørsel i går om jeg var med i Ottar.

Gammel 15-08-09, 21:32   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Haha, traktortattis, DA hadde jeg vært hillbilly da! Men helt sant; jeg fikk forespørsel i går om jeg var med i Ottar.

Ottarbaben Sitron. Ser det ikke helt for meg altså.

Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 21:59   #3
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det har jeg også blitt - men det er en tid siden, da. Ja!! Det var faktisk fordi jeg var helt, helt kortklipt, men nå har jeg langt hår så nå er jeg bare babe.

Gammel 15-08-09, 22:06   #4
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Førsteinntrykket er nok hun tykke. Ellers har jëg fått høre at jeg er så rolig.

Gammel 15-08-09, 22:11   #5
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Jeg har, som alle i familien min, veldig mørke og markerte øyenbryn, og har ofte fått høre at jeg ser så streng ut. Ofte fulgt av mer eller mindre direkte hint om at det går an å bleke dem osv. Så jeg blir tydeligvis oppfattet som streng, ihvertfall som et førsteinntrykk.

Gammel 15-08-09, 23:24   #6
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du beskrive meg da, agenten? Er jeg ikke en GT?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:29   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanne, du er jo akkurat som meg: Hun med litt den litt for store bh-en og alle barna av samme kjønn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:32   #8
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg oppleves sikkert som litt mye med det samme. Er akkurat passe når man blir bedre kjent. En sann venn som stiller opp uansett.

Sist redigert av vimjer : 15-08-09 kl 23:38.
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:40   #9
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror ingen omtaler meg som hun fyldige selv om jeg er mye mer etter røykeslutt. Det er forresten befriende deilig, etter at jeg i tjue år har fått daglige tilbakemeldinger på at jeg er for tynn. Sånn sett er det mye greiere å veie for mye.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 00:09   #10
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Tror ingen omtaler meg som hun fyldige selv om jeg er mye mer etter røykeslutt. Det er forresten befriende deilig, etter at jeg i tjue år har fått daglige tilbakemeldinger på at jeg er for tynn. Sånn sett er det mye greiere å veie for mye.

Du ser da ikke ut som du veier for mye iallefall. Akkurat passelig vil jeg si. Ikke tynn og ikke fyldig.
Du er jo hun med 6 barn. Jeg ville beskrevet deg som åpen og med selvtillit. I positiv forstand.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 23:39   #11
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Kanne, du er jo akkurat som meg: Hun med litt den litt for store bh-en og alle barna av samme kjønn.

...som freser til frisøren som bedriver hodebunnsmassasje.

Gammel 15-08-09, 23:55   #12
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

"Hun lille, runde..." tenker jeg, sånn fysisk.
"Hun med elevsamtalene", "Hun med mappevurderingen" av kolleger i jobbsammenheng.
"Hun tullete/glemske/skravlete/strenge" av elever.
"Hun overlegne" av folk i perifer omgangskrets. (Jeg er egentlig bare litt sjenert...)

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 00:00   #13
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

"Lita og nett" ble jeg omtalt som en gang - nå er jeg bare lita...

Gammel 16-08-09, 00:10   #14
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

"Lita og nett" ble jeg omtalt som en gang - nå er jeg bare lita...

Det samme fikk jeg høre for noen år siden. Nå gjenstår det kun at jeg er lita og kanskje skravlete.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 00:16   #15
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Kan du beskrive meg da, agenten? Er jeg ikke en GT?

Kanne er mørk og mystisk, skarp, direkte og med en snert av humor i alt som sies.
Drink? Joda. Kanskje GT, men for meg som ikke er så glad i GT er var du som en halvtørr, kald, frisk hvitvin, som var overaskende god. En sånn billig hvithvin, der man forventer en bra en, og blir positiv overasket over hvor mye man får for pengene.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Maxi er mer mild enn Kanne, mer mystisk og vanskelig å få tak i. Maxi er kjølig hvitvin, med mye ettersmak og med fylde. Maxi er en sånn en som man godt kan nyte i ensomhet.
Av uteseende er Maxi kjølig vakker, hun høye, lyse, klassiske.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 00:28   #16
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

meg da, 007?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 00:36   #17
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Kanne er mørk og mystisk, skarp, direkte og med en snert av humor i alt som sies.
Drink? Joda. Kanskje GT, men for meg som ikke er så glad i GT er var du som en halvtørr, kald, frisk hvitvin, som var overaskende god. En sånn billig hvithvin, der man forventer en bra en, og blir positiv overasket over hvor mye man får for pengene.

Billig? Kaller du meg billig? :skingrestemme:

Gammel 16-08-09, 00:51   #18
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror det kommer veldig mye an på situasjonen.

Som venn: At jeg står for mitt ord, og stiller opp.

Familien min ser meg som litt usosial, siden jeg har mye behov for å være alene uten for mye folk rundt meg.

Jeg må ha noe tillitsvekkende med meg, siden folk jeg ikke kjenner, godt kan finne på å komme med betroelser til meg.

Sist redigert av Silence : 17-08-09 kl 20:38.
Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 00:13   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror nok kanskje noe kan kalle meg "hun med de pene blå øynene".

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 00:14   #20
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg er forresten også hun som løper sånn.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.