Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 16:22   #261
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Men schvarte! Hvorfor har ingen fortalt meg at SLV er en undercover salgsorganisasjon? Jeg må omskrive refusjonssøknaden min, som består av tykke permer med kliniske studier og helseøkonomiske analyser promte!

Er dette ok for nytt utkast?

"Kjære SLV. Hvis Produkt får refusjon, kommer det til å selge mer. Vil dere ha en cut? Vennlig hilsen Korrupta Medicalis aka Candy På Internettet."

Men en ting skal du ha, Venhild, du selger deg selv short. Du ER forretningsorientert. :trøster:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 16:25   #262
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg kan ellers si at jeg forbereder en stor artikkel med urovekkende info om egg.
Egg inneholder giftstoffer.
Egg forårsaker flere sykehusinnleggelser i året.
Egg kan føre til rask død.

Egg selges fritt her til lands. MYNDIGHETENE tillater en industri av hønsebønder og eggpakkerier å ødelegge livene til VÅRE barn. De går endog ut og anbefaler VÅRE barn å spise egg selv om de kjenner mørketallene og risikoen. Eggene blir ikke engang merket. Der sitter de, hønsebøndene og håver inn penger. Jeg er overbevist om at MYNDIGHETENE er kjøpt og betalt av eggemafiaen.

MYNDIGHETENE også kalt ØVRIGHETA...ikke glem det. Lurer på om øvrigheta står i ledtog med ammrikanærn.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 16:28   #263
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1292149

Jeg antar dette også er deg, Venhild?

Fra å bare være lattermild og oppgitt, så lar jeg meg etterhvert provosere. La oss si at du faktisk postet denne tråden med et reelt ønske om seriøs debatt (...); hva får deg til å tro at det er ok å føre folk bak lyset ved å hevde at du _fant_ artikkelen? Ikke bare en gang, men flere? Jeg blir trist, for tenk om noen faktisk får tillit til sprøytet du lirer av deg?

Det beste er vel å gå tilbake til å være lattermild og oppgitt, og se ironien i at "Folkets Info" bevisst fører folk bak lyset. Patetisk.

Gammel 09-02-11, 16:31   #264
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg kan ellers si at jeg forbereder en stor artikkel med urovekkende info om egg.
Egg inneholder giftstoffer.
Egg forårsaker flere sykehusinnleggelser i året.
Egg kan føre til rask død.

Egg selges fritt her til lands. MYNDIGHETENE tillater en industri av hønsebønder og eggpakkerier å ødelegge livene til VÅRE barn. De går endog ut og anbefaler VÅRE barn å spise egg selv om de kjenner mørketallene og risikoen. Eggene blir ikke engang merket. Der sitter de, hønsebøndene og håver inn penger. Jeg er overbevist om at MYNDIGHETENE er kjøpt og betalt av eggemafiaen.

Knuser alt jeg har av egg - nå!

Jeg mener - når kilden er ei som tydelig er synsk - viser til innlegg

Opprinnelig lagt inn av syns hattifnatt

Og du er heeelt sikker på at du ikke har skrevet artikkelen selv?

- så må det jo bare være sant.

Og sånn fra spøk til revolver. Jeg syns det er fantastisk trist at konspirasjonsfanatikere går ut og sprer anti-vaksinepropaganda. Det er skummelt nok mennesker "der ute" som sluker slikt, og velger å la være å vaksniere sine barn, ikke bare mot livmorhalskreft, men også mot sykdommer som meslinger etc. Dette igjen kan bidra til en opplomstring og spredning av sykdommer det er totalt unødig at barn i dag skal måtte lide av. Jeg husker ikke kilden, men det er ikke lenge siden jeg hørte, muligens på nyhetene NRK, at det var 8 tilfeller av meslinger blant barn i Oslo nå. Unger pr i dag skulle ikke trenge å ha meslinger.

Gammel 09-02-11, 16:32   #265
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1292149

Jeg antar dette også er deg, Venhild?

Fra å bare være lattermild og oppgitt, så lar jeg meg etterhvert provosere. La oss si at du faktisk postet denne tråden med et reelt ønske om seriøs debatt (...); hva får deg til å tro at det er ok å føre folk bak lyset ved å hevde at du _fant_ artikkelen? Ikke bare en gang, men flere? Jeg blir trist, for tenk om noen faktisk får tillit til sprøytet du lirer av deg?

Det beste er vel å gå tilbake til å være lattermild og oppgitt, og se ironien i at "Folkets Info" bevisst fører folk bak lyset. Patetisk.

Du og flere har rett. Det koster minimalt å hausse i gang ett eller annet i den stilen her. Og det koster mye å tilbakevise det som kommer som det sludderet det faktisk er. Ofte ender det med at kildene viskes ut også og det blir vanskelig å se at tallene - som joda, er hentet fra offentlige statistikker - er fullstendig misforstått og vrangtolket. Det er ikke alle der ute i verden som er som den gjengse fp-er som er skarpdresserte i å spørre etter kilder - og endevende de kildene som kommer heller. Og simsalabim så har man startet et rykte som vil medføre at mange avstår fra ikke bare denne vaksinen, men også andre vaksiner. Noen av disse vil så bli syke, men det bryr ikke propagandabanden seg om for de er videre på neste vindmøllekamp da.

Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 16:34   #266
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Men seriøst! Noen som vet når Vanhild kommer inn i tråden igjen for å svare på alle spørsmålene som er stilt ila dagen??

Gammel 09-02-11, 16:34   #267
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men schvarte! Hvorfor har ingen fortalt meg at SLV er en undercover salgsorganisasjon? Jeg må omskrive refusjonssøknaden min, som består av tykke permer med kliniske studier og helseøkonomiske analyser promte!

Er dette ok for nytt utkast?

"Kjære SLV. Hvis Produkt får refusjon, kommer det til å selge mer. Vil dere ha en cut? Vennlig hilsen Korrupta Medicalis aka Candy På Internettet."

Men en ting skal du ha, Venhild, du selger deg selv short. Du ER forretningsorientert. :trøster:

Ja, der ser du. Totalt bortkastet jobb som du sikkert har brukt masse tid på.

Gammel 09-02-11, 16:36   #268
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ja, der ser du. Totalt bortkastet jobb som du sikkert har brukt masse tid på.

De har fått henne til å bruke masse tid. De har ... ødelagt livet hennes.

Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 16:42   #269
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lurer forresten på en ting.. Hvor mange norske jenter har fått denne vaksinen? Sånn tatt i betrakning at 11 jenter har fått bivirkninger?

Sist redigert av Fløyel : 09-02-11 kl 16:51.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 17:05   #270
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel

Jeg lurer forresten på en ting.. Hvor mange norske jenter har fått denne vaksinen? Sånn tatt i betrakning at 11 jenter har fått bivirkninger?

Står det virkelig ikke noe om det på siden til folkets info altså? :sjokkert_NOT:

Takk og pris at jeg er hjemme med sykt barn i dag så jeg fikk anledning til å få med meg denne fantastiske tråden.

Og tenk at jeg ikke lar slik propaganda bite på meg selv om jeg er en av de som ble vaksinert og fikk bivirkninger av "skandalen fra 88-91". Jeg må jo ha blitt hjernevasket av den meningokokkvaksinen jeg fikk.

Gammel 09-02-11, 17:28   #271
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åh guuuud, jeg ler og ler!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 17:35   #272
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 09-02-11, 18:08   #273
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Meget fornøyelig tråd!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 18:16   #274
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

"The trouble with quotes on the internet is that you can never know if they are genuine." - Abraham Lincoln

Å, kan jeg få bruke den som signatur? Plis, plis? :grinele:

Men atte... Sylteagurker, azza? OG EGG???? Hjelp. Man kan jo ikke spise noe nå lenger. :noia:

Gammel 09-02-11, 18:24   #275
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, forresten. Hønni, kan jeg låne den og legge ut på FB?

Gammel 09-02-11, 18:26   #276
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh, honey ... :svarer på HI:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 18:27   #277
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Knuser alt jeg har av egg - nå!

Du knuser de ikke, du gir eggene tilbake til de respektive hønemødrene.

Jeg har lest hele tråden nå, og jeg blir verken sjokkert eller oppgitt over vaksinemotstandere som Venhild. Jeg blir derimot sint og frustrert, for selv om du enkelt blir gjennomskuet her på FP, er vi (dessverre, må jeg si) ikke representative for foreldre i samfunnet generelt, så noen kommer garantert til å svelge dritten du kommer med. Og i verste fall er de som deg, immune mot ny lærdom og helt fullstendig uten kritisk sans what so ever! Og hva tjener du så på dette? Respekt? At noen velger å avstå fra vaksinen fordi du klarer å overbevise dem om at jenter dør i fleng og får sine liv ødelagt av vaksineringen? Flere brukere her på forumet har tilbakevist alt sprøytet du kommer med, men du kan selvfølgelig få fortsette å se på irritasjon rundt stikksted, feber og syncopering som noe verre enn kreft med mulig død som utfall. Det som plager meg er at du sprer det videre.

Sitat:

Antall rapporter med mistenkte alvorlige* bivirkninger 11

*Reaksjoner som har medført død, livstruende sykdom, sykehusinnleggelse eller forlenget sykehusopphold vedvarende betydelig nedsatt funksjonsevne eller funksjonskapasitet.

Forstår du at disse jentene ikke har opplevd alt dette, men at det er en definisjon på alvorlige bivirkninger? At disse jentene opplevde sykehusinnleggelse etter (ikke av) at de tok vaksinen er listet som et av punktene under definisjonen av alvorlige bivirkninger, men disse jentene ble friske.

Gammel 09-02-11, 18:33   #278
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du knuser de ikke, du gir eggene tilbake til de respektive hønemødrene.

Så hønemødrene kan få dem befruktet, og det blir klekket ut nye, morderiske kyllinger, med mer eggproduksjon for øyet?

Tror ikke det, nei. :hah:

Gammel 09-02-11, 18:36   #279
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Men atte... Sylteagurker, azza? OG EGG???? Hjelp. Man kan jo ikke spise noe nå lenger. :noia:

Du må ikke glemme dihydrogenmonoksid. Det er et av de kjemiske molekylene som dreper flest mennesker i verden. Egentlig vil jeg tro at ALLE dør av DHMO, siden man finner igjen stoffet i 100% av alle lik.

Etter å ha observert en ungdomsskoleklasse som fikk HPV-vaksinen, vil jeg påstå at antallet bivirkninger er kraftig underrapportert. Det var utrolig mange som måtte ta fri siste time fredag, fordi de var så fryktelig dårlige etter vaksinen. Dette er en sak Folkets Info må se nøyere på!

Gammel 09-02-11, 18:38   #280
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Oh, honey ... :svarer på HI:

Emneord
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.