|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
Vi? Hvem vi? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Vi smilefjes. :ikke helt god selv: |
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenTja, jeg synes ikke Pida er helt på jordet, jeg. Venhild er det. Tråden er startet på feil grunnlag og siden hun linker til er det helt greit å plukke i biter. Derimot vil jeg si at mange innlegg i denne tråden er skrevet kun for å drite ut, og dermed mobbe.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenVel. Hysterisk dårlig argumentasjon er jo underholdende, jeg skal ikke nekte for det. Problematikken slik jeg ser det er vel først og fremst at Venhild muligens oppdager en viss prosentandel av egne logiske brister, og sørger for å endre argumentrekke og tette igjen åpenbare mangler før neste internettkorsfarerreise. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMen det er jo ikke refleksjonsnivået eller mangel på sådanne som er problemet, problemet er jo at Venhild/Venleif kom på FP for å verve folk til Saka under falsk flagg, i boken om AKP (-ml) fortelles det om lignende tildragelser, "det er helt sant, det sto i denne plamfletten, som jeg har stensilert opp!"
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenHei, jeg heter Mindy, og jeg er en mobber, tydeligvis.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg har da forøvrig fått motbør både her og der på fp den siste tiden og kan dermed avkrefte fullstendig at man er fredet fra å få kjeft så hatten passer bare fordi man altså har et par titusener med innlegg. Så nei. Det er ikke annerledes om man er kjent her fra før. Er folk rasende, hylende uenige så får man gjerne vite det. |
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Det er sikkert feil. Det er sikkert annerledes. Poenget var at det ikke innebærer fredning om man er kjent fra før. |
|
|
|
#10 |
|
Ser lyst på livet
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Neida. Jeg snakker med to tunger. Og to hjerter og fire nyrer. :gravid: |
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Jeg kan bare signere alt over. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenDenne godbiten av ein tråd har jammen gått meg hus forbi! :furte:
|
|
|
#15 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMobbing? Sarkasme? Meningsutveksling? "Som du roper i skogen får du svar..."
|
|
|
#16 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Og omfanget den saken fikk er såpass skremmende stort at det burde være en tankevekker før man setter igang lignende rykter. |
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jepp - og det medførte blant annet at ei mor jeg kjenner til, som har et barn med samme genfeil som Lillemann, bebreider seg sjøl noe så til de grader. Det må jo være hennes feil at barnet har denne genfeilen, fordi barnet fikk MMR-vaksinen. (Eller hva nå som er tilsvarende der hun bor i USA.)
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 10-02-11 kl 13:31. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Amen!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#20 |
|
~~~~~~~
|
Jeg mente ikke å sette igang rykter igjen altså
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 10-02-11 kl 23:51. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
|
|