|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#261 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMen schvarte! Hvorfor har ingen fortalt meg at SLV er en undercover salgsorganisasjon? Jeg må omskrive refusjonssøknaden min, som består av tykke permer med kliniske studier og helseøkonomiske analyser promte!
![]() |
#262 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
MYNDIGHETENE også kalt ØVRIGHETA...ikke glem det. Lurer på om øvrigheta står i ledtog med ammrikanærn.
![]() |
#263 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenhttp://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1292149
![]() |
![]() |
#264 |
Slumrende Ullteppe
|
Knuser alt jeg har av egg - nå!
- så må det jo bare være sant.
![]() |
#265 |
Passiv
|
Du og flere har rett. Det koster minimalt å hausse i gang ett eller annet i den stilen her. Og det koster mye å tilbakevise det som kommer som det sludderet det faktisk er. Ofte ender det med at kildene viskes ut også og det blir vanskelig å se at tallene - som joda, er hentet fra offentlige statistikker - er fullstendig misforstått og vrangtolket. Det er ikke alle der ute i verden som er som den gjengse fp-er som er skarpdresserte i å spørre etter kilder - og endevende de kildene som kommer heller. Og simsalabim så har man startet et rykte som vil medføre at mange avstår fra ikke bare denne vaksinen, men også andre vaksiner. Noen av disse vil så bli syke, men det bryr ikke propagandabanden seg om for de er videre på neste vindmøllekamp da. |
![]() |
![]() |
#266 |
~~~~~~~
|
![]() |
#267 |
Viser tenner
|
![]() |
#269 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg lurer forresten på en ting.. Hvor mange norske jenter har fått denne vaksinen? Sånn tatt i betrakning at 11 jenter har fått bivirkninger?
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 09-02-11 kl 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
En Som Trener
|
Står det virkelig ikke noe om det på siden til folkets info altså? :sjokkert_NOT:
![]() |
#273 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMeget fornøyelig tråd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Snikende tiger
|
Å, kan jeg få bruke den som signatur? Plis, plis? :grinele:
![]() |
#277 |
Ringskrømt
|
Du knuser de ikke, du gir eggene tilbake til de respektive hønemødrene.
Forstår du at disse jentene ikke har opplevd alt dette, men at det er en definisjon på alvorlige bivirkninger? At disse jentene opplevde sykehusinnleggelse etter (ikke av) at de tok vaksinen er listet som et av punktene under definisjonen av alvorlige bivirkninger, men disse jentene ble friske.
![]() |
#278 |
Slumrende Ullteppe
|
Så hønemødrene kan få dem befruktet, og det blir klekket ut nye, morderiske kyllinger, med mer eggproduksjon for øyet?
![]() |
#279 |
Travelt opptatt
|
Du må ikke glemme dihydrogenmonoksid. Det er et av de kjemiske molekylene som dreper flest mennesker i verden. Egentlig vil jeg tro at ALLE dør av DHMO, siden man finner igjen stoffet i 100% av alle lik.
![]() |
Emneord |
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
|
|