Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-11, 08:58   #10
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Mobbing? Sarkasme? Meningsutveksling? "Som du roper i skogen får du svar..."

Hva forventer man når man med brask og bram kommer inn på ett forum - fortrinnsvis bestående av foreldre og sprer skremselspropaganda om en vaksine som er diskutert opp og ned i mente? *og jeg er fremdeles usikker* (slow?)

Min første reaksjon når jeg leste HI var irritasjon, men så ser man jo etter få minutter oppegående/årvåkne forumister som kommer med noen kritiske spm. Vedkommende kom hit med en hensikt å få igang en diskusjon - og det fikk h*n - like it or not.

Datteren min er 11 år - og ja, jeg er i tenkeboksen - skal / skal ikke. Jeg velger å tro at helsemyndighetene mener at dette er riktig, jeg ønsker å minske risikoen for at min datter skal utvikle livmorhalskreft, men så har man alle advarslene - og jeg kjenner at innlegg som HI her serverer gjør meg mer irritert enn opplyst.

Jeg har valgt å følge vaksinasjonsprogrammet som tilbys barn i Norge- tiltross for "advarsler" om at f.eks. MMR kan lede til autisme. Dumskap? Uvitenhet? Javel! Da trenger jeg å bli opplyst med konstruktiv informasjon - gi meg den informasjonen på ett ærlig og riktig grunnlag. *hmfr*

Det at MMR vaksinen kan føre til autsime er tilbakevist for lenge siden. Den forskeren som hadde forsket mest på det i Storbritannia ble avslørt i forskningsjuks.

Emneord
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.