Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.
Mobbing? Sarkasme? Meningsutveksling? "Som du roper i skogen får du svar..."
Hva forventer man når man med brask og bram kommer inn på ett forum - fortrinnsvis bestående av foreldre og sprer skremselspropaganda om en vaksine som er diskutert opp og ned i mente? *og jeg er fremdeles usikker* (slow?)
Min første reaksjon når jeg leste HI var irritasjon, men så ser man jo etter få minutter oppegående/årvåkne forumister som kommer med noen kritiske spm. Vedkommende kom hit med en hensikt å få igang en diskusjon - og det fikk h*n - like it or not.
Datteren min er 11 år - og ja, jeg er i tenkeboksen - skal / skal ikke. Jeg velger å tro at helsemyndighetene mener at dette er riktig, jeg ønsker å minske risikoen for at min datter skal utvikle livmorhalskreft, men så har man alle advarslene - og jeg kjenner at innlegg som HI her serverer gjør meg mer irritert enn opplyst.
Jeg har valgt å følge vaksinasjonsprogrammet som tilbys barn i Norge- tiltross for "advarsler" om at f.eks. MMR kan lede til autisme. Dumskap? Uvitenhet? Javel! Da trenger jeg å bli opplyst med konstruktiv informasjon - gi meg den informasjonen på ett ærlig og riktig grunnlag. *hmfr*
Det at MMR vaksinen kan føre til autsime er tilbakevist for lenge siden. Den forskeren som hadde forsket mest på det i Storbritannia ble avslørt i forskningsjuks.