Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Playdate

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-16, 11:28   #261
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Noen er ingen nettroll. Vi kjenner då noen.

Alle kjenner noen.

Gammel 15-05-16, 21:25   #262
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Playdate

Som jeg har sagt før i tråden synes jeg reaksjonene ift HI er helt ute av proporsjoner. Så mye rart som diskuteres her inne, og så tror dere dette er tull? Jeg er fascinert.

Å tenke overgrep og pedofili er drastisk, men at alt tyder på at de andre er duster og uten sosial intelligens; jepp. Jeg ville spurt avdelingsleder om bildene og evt tatt det videre.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-16, 21:35   #263
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare fulgt med på sidelinjen, for jeg tror også dette er oppspinn. Tråden har noen typiske tegn, som f eks. at HIs argumenter eskalerer og eskalerer i møte med motstand/uenighet. Det betyr ikke at ikke problemstillingen kan være aktuell, men ikke på den måten den presenteres her.

Gammel 15-05-16, 22:02   #264
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Alle kjenner noen.

Men hvordan vet man om noen er til å stole på?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-16, 22:05   #265
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Men hvordan vet man om noen er til å stole på?

Man kan ikke stole på alle, men alle kan stole på noen.

Gammel 15-05-16, 22:11   #266
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Man kan ikke stole på alle, men alle kan stole på noen.

Gammel 15-05-16, 22:14   #267
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 15-05-16, 22:27   #268
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Ikke stol på noen.

Sist redigert av frukt : 15-05-16 kl 23:07.
Gammel 15-05-16, 22:46   #269
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan ikke legge ut bilde av noen på nett uten å spørre først altså!

Gammel 15-05-16, 23:06   #270
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Noen hadde lagt det ut selv.

Gammel 15-05-16, 23:07   #271
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Det er en anelse for mye -spising mellom linjene fra Enmammas side til at jeg tror dette er seriøst.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-16, 23:31   #272
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare fulgt med på sidelinjen, for jeg tror også dette er oppspinn. Tråden har noen typiske tegn, som f eks. at HIs argumenter eskalerer og eskalerer i møte med motstand/uenighet. Det betyr ikke at ikke problemstillingen kan være aktuell, men ikke på den måten den presenteres her.

Utgangspunktet i HI er både aktuelt, sannsynleg og reelt. Problemet er at argumenta for korfor denne elles så kvardagslege problemstillinga er uløyselege til slutt blir ein usannsynleg totalsum.

Dessutan, enmamma er ikkje konsekvent i ortografi frå innlegg til innlegg. Noko som tyder på at hen er fleire enn ein.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-16, 23:35   #273
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke skrevet noe her fordi jeg ikke klarer å ta dette seriøst. Ok, HI har en reell problemstilling, men så blir det bare rart etter det. Jeg har hatt en "troll-følelse" hele veien. Jeg orker ikke å trolle med troll.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 07:15   #274
Enmamma
Aktiv

Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
Enmamma er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Ang bildene som datteren din kommenterte at ble tatt, kan det være at han tok bilder av barna på vegne av barnehagen? Jeg tror jeg ville spurt avdelingsleder jeg. Ikke fordi jeg er mistenksom til andre foreldre, men datteren din reagerte jo på det så det er jo greit å få det oppklart.

Vet hvert fall at barnehagen tok egne bilder som ble lagt ut på nettsiden deres -slik de pleier å Gjøre. Ingen bilder av bare jenta vår der. Men som du sier så er dette noe hun reagerte på så enig i at jeg kanskje bør spørre i bhg også. Takk for tips

Enmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 07:22   #275
Enmamma
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Som jeg har sagt før i tråden synes jeg reaksjonene ift HI er helt ute av proporsjoner. Så mye rart som diskuteres her inne, og så tror dere dette er tull? Jeg er fascinert.

Å tenke overgrep og pedofili er drastisk, men at alt tyder på at de andre er duster og uten sosial intelligens; jepp. Jeg ville spurt avdelingsleder om bildene og evt tatt det videre.

Skjønner ikke hva du mener med at reaksjonene mine er helt ute av proposjoner? Er det det at jeg ikke blindt stoler på fremmede ved å sender datteren min avgårde med dem som er rart? :- P
Ja, takk. Tipper jeg tar opp dette med avd.leder også.

Gammel 16-05-16, 07:38   #276
Enmamma
Aktiv

Standard

Eskalerer? Jeg forsøkte etter beste evne ettersom spørsmålene kom gien så tydelig beskrivelse av situasjonen som overhode mulig! Prøvde å sette dere i mine sko for best mulig syn på saken. Det har Vært ganske spesielt (og tidkrevende) å se hvordan flere her inne jobber så hardt mot at jeg er genuin. :- p
Dette blir første og siste innlegget fra meg her inne. Orker ikke forsvare meg og spørsmålet mitt lenger. Takk til alle de som kom med gode råd, setter jeg pris på!

Gammel 16-05-16, 07:52   #277
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enmamma, her.

Eskalerer? Jeg forsøkte etter beste evne ettersom spørsmålene kom gien så tydelig beskrivelse av situasjonen som overhode mulig! Prøvde å sette dere i mine sko for best mulig syn på saken. Det har Vært ganske spesielt (og tidkrevende) å se hvordan flere her inne jobber så hardt mot at jeg er genuin. :- p
Dette blir første og siste innlegget fra meg her inne. Orker ikke forsvare meg og spørsmålet mitt lenger. Takk til alle de som kom med gode råd, setter jeg pris på!

Jeg tror kanskje at det er litt avproblemet, at dette er den eneste tråden du har engasjert deg i. Jeg tror at dersom du hadde vært mer aktiv i andre tråder så er det ikke sikkert at folk hadde trodd dette.

Gammel 16-05-16, 09:01   #278
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ofte nettopp dette troll gjør: dukker opp på nytt forum, slenger ut en komplisert og vanskelig problemstilling, forverrer den når tråden begynner å dø ut osv.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 09:03   #279
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Einig, input. Lurer litt sjølv.

Gammel 16-05-16, 09:08   #280
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er jo ofte nettopp dette troll gjør: dukker opp på nytt forum, slenger ut en komplisert og vanskelig problemstilling, forverrer den når tråden begynner å dø ut osv.

Ja, vet det, og har jo lurt selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.