|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PlaydateI utgangspunktet tror ikke jeg noen er troll, jeg er forholdsvis naiv. Men jeg får litt dårlige vibber når man nesten stempler en mann som pedofil fordi det blir tatt bilder av barnet. |
|
|
|
|
|
#302 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Playdatepøbelsara er ikke et troll. Jeg tror (og håper) at vi ikke har noen langvarige gjennomførte troll her. |
|
|
|
|
|
#303 |
|
can-jur
|
Sv: Playdate
Akkurat i denne tråden tror jeg du hadde hatt utbytte av å huske det selv også.
|
|
|
|
#304 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Playdatedobbelt
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#305 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
Jeg har ikke gått til angrep men jeg kjenner ikke deg heller! Synes du bør tåle at jeg peker tilbake på deg etter at du har anklaget meg x-antall ganger her. Du liker ikke å bli anklaget for å Være et troll, jeg liker ikke å bli anklaget! |
|
|
|
|
|
#306 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Skjerp deg selv, du går jo til gjentatte angrep selv. Du har vært svært markant mot trådstarter og får tåle den motbør du mener andre skal tåle her.
|
|
|
#307 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Det er jo du som gjør det. Jeg skjønner godt at Enmamma føler behov for å forsvare seg. Jeg skjønner også at hun som ny her føler at det er du som hauser opp tråden og oppfører seg som et troll, selv om jeg som etablert bruker vet at hun tar feil.
|
|
|
#308 |
|
Kakemonster
|
Nei, men nå er vi flere som prøver å fortelle deg at dette blir helt feil. Det er ETT tilfelle av årelang trolling her, og det er noen år siden det sprakk. Det er ikke noe å henge seg opp i i dette tilfellet.
|
|
|
|
#309 |
|
Aktiv
![]() |
Dere som har prøvd å fortelle meg dette får det som dere vil og jeg skal ikke forstyrre gruppen deres med flere innlegg. |
|
|
|
|
|
#310 |
|
Er frisk!
|
Jeg foreslår at du trekker deg ut av denne tråden her og diskuterer i de andre trådene som er på forumet. Da blir man "kjent" med hverandre og unngår trollbeskyldninger. Hvis du trekker deg ut fra forumet nå, vil alle tenke at du var et troll.
|
|
|
|
#312 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Dette synes jeg er et godt forslag/konklusjon. |
|
|
|
|
|
#313 |
|
Nek er allrighte dyr
Sv: PlaydateDu har ihvertfall fått en diskusjon igang om hvordan nye brukere blir møtt her inne, se egen tråd som du gjerne kan delta i. Du forstyrrer ikke, men noen har piggene ute.
|
|
|
#314 |
|
Aktiv
![]() |
Jeg aner ikke hvor aktiv man bør Være på forum og var nok nå mest opptatt av råd rundt egen situasjon, men kommenterte en annen tråd ift bytte av navn for en stund tilbake. Med små så et det ikke alltid så lett å sitte lenge opptatt. |
|
|
|
|
|
#315 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg har beskyldt vedkommende for å severe en fiktiv historie. Jeg har ikke gått til personangrep, eller beskyldt vedkommende for å være noe annet enn hun utgir seg for, feks en kvisete tenåring med for mye fritid. Og, nei, jeg følte meg ikke veldig truffet av det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#316 |
|
Nek er allrighte dyr
Nå får du gi deg, du får tåle at folk tar igjen. Hvis du tror det er fiktivt kunne du trukket deg ut av tråden for lenge siden, med mindre du er ansatt som FP politi.
|
|
|
#317 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: PlaydateJeg synes ikke det er en skandale å tro at noen er et troll. So what, liksom? Hvis man vet at egen historie ikke er oppspinn.
|
|
|
#318 |
|
Hertuginne
|
Sv: PlaydateNå synes jeg det er på tide at flere tar seg en time out fra denne tråden. Og i mellomtiden vil jeg minne på at det faktisk ikke er mot forumreglene å fortelle ting som ikke er sant, det er heller ikke mot reglene å nevne at man tror noen er et troll eller skriver ting som ikke er sant. Personangrep er derimot imot forumreglene.
|
|
|
#319 |
|
Aktiv
![]() |
Selvom pøbelsara definerer meg som troll og beskriver det at jeg forsvarer meg som personangrep så er det fortsatt ikke hun som definerer sannheten. |
|
|
|
|
|
#320 |
|
Aktiv
![]() |
Ikke skandale, men når det blir oppfordret til og ikke gi meg respons fordi jeg lyver så synes jeg det er stygt og urettferdig. |
|
|
|
![]() |
|
|