|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?
Har du lest Going Postal? For den bør egentlig leses før Making Money. Samme hovedperson.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg leser den 3. boka til Camilla Läckberg, men akkurat nå står det helt stilt hva den heter.
Sist redigert av kiki : 28-10-08 kl 11:48. |
|
|
|
|
#3 |
|
|
Hm, nei, jeg bare snublet over "Making Money" på Narvesen Bookstore på Oslo S en gang jeg trengte veksel til doen. |
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Kom innom hvis du vil låne. Vi har the works.
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg leser fremdeles Tilbake til Riverton, og tror jeg blir ferdig en gang, selv om jeg fremdeles ikke er så veldig engasjert. I tillegg leser jeg Rosehagen-serien, og er midt i de siste dramatiske hendelsene fra Kragerøs skjærgård. Begge bøkene har måttet vike plass for Liza Marklunds siste bok, En plass i solen, som jeg fikk av mannen i går. Koser meg med boken. |
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har begynt på Harald Rosenløw Eegs Løp hare løp, som jeg ønsket meg (og fikk) til bursdagen min. Det ligger an til god 80-tallsmimring her.
|
|
|
#9 |
|
Kald på føttene
|
Jeg lånte den på biblioteket i dag, tenker jeg begynner på den på bussen i morra.
|
|
#10 |
|
intro
|
Så morsomt! Da får vi lese om kapp.
|
|
|
#13 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har fått hentemelding fra biblioteket på "Rød fare" av Elizabeth George, så i morgen på denne tiden sitter jeg og kjærtegner den ømt og åpner den forsiktig opp. Kremt.
|
|
|
#14 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har begynt på 'Ligge i grønne enger'.
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Nå er den lest, og Mørkemannen av Lindell er lånt.
|
|
#18 |
|
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Nettopp ferdig med Mørkemannen - Unni Lindell. Venter i spenning på den siste til Gunnar Staalesen. Regner med at Store og jeg korter ned ventetiden med Jo Nesbø sin siste Doktor Proktor bok
|
|
#19 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har lest Venstre hånd over høyre skulder og Svalene i Kabul, og holder nå på med Staalesens Kalde hjerter. Den siste Doktor Proktor-boken leser jeg for Jålebøtta. |
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Står på liste på biblioteket på Lindell sin siste.
![]() |
| Emneord |
| bøker |
|
|