|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg vekket mannen med kaffe på senga i dag, fordi han fortjener litt ekstra. Han ble så glad at jeg ble glad og nå har vi verdens beste start på dagen.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg har sovet til 12! Har jobbet så mye overtid siden oktober at jeg nok trengte det.
|
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Dagens uoppdrager tur med hunden, dvs han får sniffe og grave så mye han vil. Han bestemmer litt og jeg bestemmer litt. Møtte på rådyr gjorde vi og. Var ute over 1 time. Vi har en sånn tur hver dag og det er etablert dagens høydepunkt med positiv egentid. Disse turene er alltid på dagtid.
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I går fikk vi tak det vi trengte for å ordne krydderboksene våre. Så nå er sorte fotolister i to etasjer satt opp på veggen og alle de relativt små krydderkrukkene fikk plass. Det frigjorde plass til annet nødvendig. I tillegg har jeg bakt brød, de er ferdig om få minutter, så da har vi kveldsmaten i boks også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I dag ble jeg glad da den superhyggelige damen i gårdsbutikken ga meg en pakke servietter. Får stadig vekk et eller annet gratis når jeg er innom der. Men hovedgrunnen til at jeg kjører så langt for å kjøpe egg er det smittende gode humøret hennes.
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Oslohelg med venner
|
|
|
#8 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Utflyttet sønn langt vekk på besøk i helgen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Ja, og fotballkampen da
|
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Endelig litt alenetid.
|
|
|
#11 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg koser meg med å fikse småprosjekter i huset og omorganisere skap, etter jobb og i helger også er det vintertid!! Dette kan bare bety at det er bra med d-vitamintilskuddet jeg tar, for det er flere år siden jeg hadde energi til dette på vinteren
|
|
|
#12 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Vi hadde vår årlige Novembermiddag i helgen og det var vellykka. Jeg hadde greid å finne frem til mat som, stort sett, kunne gjøres klar på forhånd så jeg fikk mye tid med gjestene selv om jeg stod på kjøkkenet innimellom.
|
|
|
#13 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Veldig vellykket, og middagen din gjorde meg glad den dagen. - Så heldig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Herremannen nådde akkurat målet han hadde satt seg på GMAT-prøven, og nå er han klar til å søke masterstudier. Han har jobbet målrettet for å oppnå et godt resultat siden sommeren. Da han ringte, var han sprudlende lykkelig og full av endorfiner.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Pelen: Gratulerer, så flott! Husker jeg også måtte ta GMAT, ja.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At helsevesenet fungerer.
|
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Denne er en gjenganger, men dansetimen min.
|
|
|
#18 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I dag fikk jeg årets andre anfall av det jeg kaller tåkesyn. Når det skjer er det lite å gjøre og vanskelig å se noe som helst riktig. Kollegaene mine var på meg med en gang; vann, leing til stol, omsorg og prat med sjefen fordi de mente at buss var et dårlig alternativ osv. Sånn kom jeg meg hjem med drosje, fikk i meg vann og kunne slappe av mens tåkesynet gjorde seg ferdig (ca tre timer fra start til slutt). Fin gjeng med kollegaer. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Polyanna, slike ting gjør meg også lykkelig! Sist redigert av Pelen : 19-11-25 kl 14:57. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Tur i skogen med hunden og eldste i sol!
|
![]() |
|
|