![]() |
#284 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?
Man kan jo få med seg ganske mye på kort tid her inne, om hvordan forumstilen er. Om man tar et par dager og leser igjennom en del av trådene her inne, så tror jeg fort man kan få et ganske realistisk bilde av forumet.
![]() |
#287 |
|
Vel. Hvis man tar seg et par dager og leser gjennom tråder, for så å starte en kritiserende tråd om forumet, da bør man også vite hva slags motbør man kommer til å få. Hvis man da ikke tåler denslags er det strengt tatt ikke spesielt intelligent å be om bråk på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sist redigert av Hasselnøtt : 24-08-08 kl 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Tåler regn
|
Dette er vel noe av det som gjør at takhøyden er for lav for dem som er ny, desverre |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
flisespikker
|
Jeg er forsåvidt enig, men det kan nok føles som en veldig ulike "kamp" når man er helt ny og alene og får noe som føles som en massiv FP-majoritet mot seg. (En "massiv FP-majoritet" er jo gjerne bare en håndfull tydelige og relativt høyrøstede brukere, men det er ikke så lett å se når man står midt oppe i det, særlig om man er ny.) Som etablert bruker kan det være greit å ha med en halv teskje overbærenhet og velvilje på baklomma i en sånn situasjon. Uten at jeg, som sagt, strengt tatt er uenig i det du sier.
![]() |
#292 |
Tåler regn
|
Ja, kanskje noe i den duren. Det kan ikke bare være "vi" som er etablert som kan ytre meningen våre. En må huske på at det tar en stund å lære seg sjangeren her. Og jeg tror nok at mange lar være å gå inn i en del diskusjoner, fordi de er "redd" for halshugging. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis en ny en ikke først leser de skrevne reglene vi har for forumet |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Bedreviter
|
Tja, jeg vet ikke, jeg. Det er ikke ansett for spesielt taktisk lurt å kritisere et miljø man akkurat har trådt inn i sånn generelt, verken på nett og i RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
"De"
|
Det er ofte feil å sammenligne nettliv med RL. Veldig ofte.
![]() |
#296 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politisk korrekt FP?[... Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Helt konge
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Hvis man ikke skiller personene som skriver her på FP fra hverandre, og legger alle de |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Tåler regn
|
HERREGUD ikke rart du er ute å kjører |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Introvert optimist
|
Hvorfor det? Folk er folk, enten de snakker eller skriver vel.
![]() |
|
|