|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#281 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Er hijaben kvinneundertrykkende?
Det her er veldig interessant for jeg har jo forstått at "de" har innvendinger mot kvinnesynet vårt, og synes sitt eget er bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Passiv
|
Kan det bunne i at du ikke har et veldig nyansert syn på Islam i utgangspnktet? Det skal noe til å sette seg inn i hvordan kvinner i et annet land og en annen kultur som er sterkt preget av religion har det dersom man ikke kjenner noen som lever i denne kulturen. Jeg skjønner godt at en del av "dem" som du så pent uttrykker det synes vi har gått litt vel langt i vår objektivisering av kvinnen. |
![]() |
![]() |
#283 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Jeg tror mange hadde hatt godt av å ikke se seg blind på glansbildene som presenteres i offisielle sammenhenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Deltidsmamma
|
Du skriver mye interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Passiv
|
Når det blir solgt utfordrende klær til småjenter vil jeg kalle det en objektifisering av kvinnen som man til og med inndoktrinerer små barn inn i. Om det er så meget bedre enn å la noen bære hijab tviler jeg på, men det er en helt annen debatt. |
![]() |
![]() |
#286 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Er hijaben kvinneundertrykkende?Jeg er da også fullstendig enig i det Lykken skrev. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Passiv
|
Da bør du lage en tråd på det. Så kanskje du får utfordrende svar fra ganske mange her inne. |
![]() |
![]() |
#288 |
Deltidsmamma
|
Det kan jeg selvfølgelig gjøre, som jeg nevnte i et innlegg lengre opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|