Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-10, 21:56   #281
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Old Age Witch høres riktigere ut, ja. :nynner på "Give Me That Old Time Religion":

Gammel 26-01-11, 21:08   #282
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg gir fortsatt bare et, i ganske lang tid fremover (inntil vi passerer januar, eller jeg har skrevet rundtom 500 flere innlegg, hva som enn skjer frøst, med mindre noen runner ti (eller allerede har gjort det slik at verdiene er justert i forhold til hva jeg har lett meg frem til, som er fra januar i år, så det er vel justert ja?) Men sånn en gang neste år DOBLER jeg min kraft! (Dog, ikke den injurerende...)

Jeg hanker fram dette her igjen. For jeg tenkte at nå - når jeg har vært registrert som medlem i ett år - nå skulle jeg endelig få injurierende kraft. MEN NEI DA! Hva må man gjøre her for å få lov til å gi to poeng? Vente til sommeren, liksom? Januar neste år? Jeg er ikke en tålmodig sjel, kjenner jeg.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:10   #283
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er i grunn hæppi for den ene jeg gir, jeg.

Gammel 26-01-11, 21:11   #284
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg driver ikke akkurat å teller poengene jeg får når folk gir meg tilbakemeldinger per prikk. Vær fornøyd med de to du gir du Lille meg.

Gammel 26-01-11, 21:12   #285
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke noe som helst om hvor mange poeng jeg gir.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:14   #286
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg FÅR noen skikkelig bra prikker med ujevne mellomrom da. Det er mye bedre.

Gammel 26-01-11, 21:16   #287
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg hanker fram dette her igjen. For jeg tenkte at nå - når jeg har vært registrert som medlem i ett år - nå skulle jeg endelig få injurierende kraft. MEN NEI DA! Hva må man gjøre her for å få lov til å gi to poeng? Vente til sommeren, liksom? Januar neste år? Jeg er ikke en tålmodig sjel, kjenner jeg.

Spiller det noen rolle da?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:18   #288
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

For å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke noe som helst om hvor mange poeng jeg gir.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Spiller det noen rolle da?

Følger dere ikke med på sånt? Hva blir det neste? At dere ikke sorterer medlemslista etter tilbakemeldinger for å finne rænkingen deres heller? Særlig jeg tror på det der.

Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:23   #289
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

At dere ikke sorterer medlemslista etter tilbakemeldinger for å finne rænkingen deres heller?

Hæ?

Gammel 26-01-11, 21:24   #290
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Følger dere ikke med på sånt? Hva blir det neste? At dere ikke sorterer medlemslista etter tilbakemeldinger for å finne rænkingen deres heller? Særlig jeg tror på det der.

Jeg bruker ofte den lista når jeg skal sende PMer til folk og sånt. :innrømmer: Mange av de jeg sender PM til befinner seg ofte på førstesiden, og da slipper jeg og søke opp på medlemsliste og nick og sånt for å sende PM. Betyr det at jeg kun menger meg med kremen? Eller kanskje det betyr at jeg menger meg med folk som ikke har et irl-liv, og som derfor skriver en milliard innlegg i året og soper opp poeng av den grunn?

Gammel 26-01-11, 21:25   #291
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Du må skrive på norsk sf.

Gammel 26-01-11, 21:27   #292
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Åh gud i musen - jeg er rænka som nr 4. Man kan faktisk finne ut hvor poppis man er på lista - det visste jeg ikke. Eller kanskje jeg har visst det, men rett og slett har glemt det?

Såh - nr 4 - that's me. For ettertiden tar jeg kun i mot beskjeder fra Harriet, Padda og Inagh, det er de som er forran meg. (Men jeg har myyyye færre innlegg enn dem. )

Dessuten er jeg smileydronning.

Gammel 26-01-11, 21:31   #293
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Alt sammen kulminerer i en kjempekamp mellom topp 10, for å krone SuperOmegaSupremeKeiseren av FP.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 26-01-11, 21:38   #294
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Da fant jeg ut at jeg er nr 200 og noe. Og enkelte som stod høyt oppe på lista har jeg aldri hørt om, hvor holder de hus? I en hemmelig del av forumet?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:41   #295
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Da fant jeg ut at jeg er nr 200 og noe. Og enkelte som stod høyt oppe på lista har jeg aldri hørt om, hvor holder de hus? I en hemmelig del av forumet?

Jepp.

Gammel 26-01-11, 21:44   #296
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Nummer 275. Er jeg her for mye når jeg stort sett har hørt om alle som har bedre rykte enn meg?

Gammel 26-01-11, 21:46   #297
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er jeg, med mine 4000-og noe innlegg? :leter:

Gammel 26-01-11, 21:47   #298
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er nr 200-og-litt-mer enn Teflona.

Jeg oppdaget plutselig at jeg gir 3 poeng, men jeg prikker så sjelden at det ikke er mange som får glede av det. :skjerpings: Verst er det at treårsdagen min på FP gikk meg hus forbi uten at jeg fikk feiret.

Gammel 26-01-11, 21:47   #299
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en som brukte et drøyt år for å finne fram til bloggene, er det vel ikke så rart at det går nesten tre år før jeg finner fram til poppislista (som jeg herved har døpt den til.) Gadd ikke telle, men jeg befinner meg på side tre.
Forresten; hvorfor er det folk foran meg på poppislista med mange tusen innlegg færre enn meg som jeg nesten aldri har sett har skrevet noe smart. Altså- jeg mener ikke at de er dumme, bare ikke smarte nok til å ha fjørtn tusen ryktepoeng fordelt på tusen-totusen innlegg. Dette være juks. Jeg krever full etterforskning + innsyn i mapper!! :

Med mindre disse personene driver og skriver ultrasmarte ting på bil- og strikkeforumene i ett sett?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:48   #300
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

32.

Jeg er skuffet. Jeg er jo tross alt #1.

Emneord
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.