|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikkerJeg forstår ikke helt greia med "reputation points". Hvordan beregnes slikt, og har det noe med grønne og røde prikker å gjøre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ihuga feminist
![]() Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker
JA! Slemminger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikkerVel. Hvis jeg gir deg en rød prikk og du gir meg en rød prikk så er det verre for deg enn for meg. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikkerMan gir prikker med flere poeng på dersom man har høyt rykte, lang fartstid eller stor aktivitet. Eller en kombo av disse. I starten er prikkene dine verdt ett poeng, på det høyeste er de verdt ti. |
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikkerRøde prikker gir halvparten av de grønne. Men i minus framfor pluss. Tror jeg?
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker
:Venter på at noen avslører at de gir 11, at HP justerer, og at noen sutrer. :
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
Nei, de må ikke det. Jeg orker ikke devalueres enda en gang nå som jeg gir så fine prikker. |
![]() |
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikkerHuff, jeg har forlest meg på Eli Hagen merker jeg, for hver gang jeg ser nicket ditt Lille Meg - så tror jeg at du er Eli Hagen.
![]() |
#16 |
Ekvilist
|
Lån på biblioteket.
![]() |
#17 |
Passiv
|
Var ikke likhet med Eli som ga deg den fra meg heller. Ikke direkte ihvertfall. Kanskje ubevisst? |
![]() |
![]() |
#18 |
ihuga feminist
Mmm. Særlig! Vi vet alle hva som lå bak! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ihuga feminist
![]() Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikkerJeg er jo skikkelig fersk på dette - som tidligere nevn. Disse grønne prikkene man har under brukernavnet. Det er altså dette som omtales som "rykte"? Og jeg har særdeles lavt rykte, tydeligvis, som den ferskingen jeg er og med alle de røde prikkene jeg har? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikkerDu kan ha negativt rykte ja. Og da ser vi at du har det. |
![]() |
![]() |
Emneord |
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller |
|
|