|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Jeg får lyst til å møte mange av dere nå! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Smilefjes er da hun sjenerte borti kroken. |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Tør nesten ikke spørre men dere som kjenner meg, hvem er jeg? |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Heiko er nordlendingen med de treffende kommentarene og det store hjertet. |
|
|
|
#6 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Divine, du tar så feil, så feil. Heldigvis. Mulig du kan være litt rar, men det er en hedersbetegnelse i min verden. Som min mor alltid har sagt; "Du samler på rare mennesker du Heiko, og de er fine alle på sine måter". |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Jeg får si som The Smiths: If I seem a little strange, well that's because I am.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Skvetten - du er den lille, glade energibunten som ser helt blond ut - men med hjerne som en brunette. :hedersbetegnelsesforsøk: |
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Takk, nolo. Det var fint sagt.
Og så er hun veldig selvironisk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Rakk jeg ikke å svare før dette ble "skryt av andre"-tråden?
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Hehe - den er intern. Treff meg og Skvetten samtidig en dag så ser du hvorfor - vi er helt og fullstendig motsatte av hverandre. Bare latteren som sklir sammen.
|
|
|
|
#18 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er på en måte storesøstra mi. Du ligner på henne både av utseende og som den som kan og vet så mye, så når du snakker, hører jeg veldig godt etter.
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
|
![]() |
|
|