Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of Thrones

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-13, 15:50   #1
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg mener bestemt at vi sterkt frarådet googling.

Å nevne googling i denne tråden er som å hviske "come to the dark side".

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 15:57   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Det kan jo hende at navnet ikke ble nevnt spesifikt. Jeg driver jo simulatannarrativ for min navneutfordrede mann (som ikke har lest boken), så jeg vet i hvert fall at bastarden ble nevnt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 15:59   #3
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hm. Det kan jo hende at navnet ikke ble nevnt spesifikt. Jeg driver jo simulatannarrativ for min navneutfordrede mann (som ikke har lest boken), så jeg vet i hvert fall at bastarden ble nevnt.

Også usikker på om navnet ble nevnt, eller om jeg bare husker det sånn fordi jeg visste navnet fra før.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 22:22   #4
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde strengt tatt ikke regnet med å bli hverken imponert over eller særlig underholdt av noen av vidoene med reaksjoner fra seere på forrige episode av Game of Thrones, men der tok jeg feil.

Here be SPOILERS!

Og det hun sier er altså:
They dead.
Like so dead.
Like OMG Dead.
My mother
and brother
are dead…

Ben "as a button" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 23:01   #5
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg har sett! Ble litt rørt av avskjeden mellom brødrene, men ellers er jeg en kald fisk (var riktignok forberedt fra boka og intens googling).
Døde egentlig Kristofer Hivju-karakteren Thormund etteller-annet ?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 09:59   #6
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Døde egentlig Kristofer Hivju-karakteren Thormund etteller-annet ?

Nei. Han og Ygritte overlevde i hvert fall denne episoden.

Gammel 07-06-13, 13:40   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 08-06-13, 01:09   #8
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 15:26   #9
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden får meg til å google "what to read after game of thrones".

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 23:54   #10
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Game of Thrones

Kjedelig sesongavslutning i kveld.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 06:51   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Kjedelig sesongavslutning i kveld.

Ånei, jeg syntes den var fantastisk. Frysninger over hele meg, måtte til og med gråte en skvett. Tenker på sluttscenen nå da, men jeg likte hele episoden veldig godt. Klarer ikke å vente til neste sesong.

Gammel 11-06-13, 07:41   #12
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk også frysninger av sluttscenen men ble vel litt skuffet over resten av episoden.

Gammel 11-06-13, 08:00   #13
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Siste episoden henger fortsatt i, så jeg skjønner at man kan bli skuffet.

Gammel 11-06-13, 08:11   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden vi har stått på hodet i en byggegrøft får vi først sett episoden i kveld, så jeg peller meg ut av tråden, nuh!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 08:43   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skuffet over en episode der noen får en avkappet penis i posten ?

Når starter neste sesong, forresten?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 09:00   #16
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Og jeg som gledet meg til Joffrey sitt bryllup, og så må jeg vente til neste sesong

Gammel 11-06-13, 09:03   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Og jeg som gledet meg til Joffrey sitt bryllup, og så må jeg vente til neste sesong

Jeg skjønte at de ikke skulle ha det i denne episoden da [OBS bokspoilere, ikke les om dere ikke har lest ut SoS!] "Previously On" bare viste at Melisandre sa navnet til Robb da hun puttet iglene i flammene. Men de hadde jo et fint frampeik i rådsmøtet, med Tyrions replikk. (Det var enda en scene der bokfolket så noe annet enn newbiene, tenker jeg.)

Gammel 11-06-13, 09:04   #18
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg skjønte at de ikke skulle ha det i denne episoden da [OBS bokspoilere, ikke les om dere ikke har lest ut SoS!] "Previously On" bare viste at Melisandre sa navnet til Robb da hun puttet iglene i flammene. Men de hadde jo et fint frampeik i rådsmøtet, med Tyrions replikk. (Det var enda en scene der bokfolket så noe annet enn newbiene, tenker jeg.)

Vi som har googlet skjønte det også.

Gammel 11-06-13, 09:05   #19
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Standard

Re: Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skuffet over en episode der noen får en avkappet penis i posten ?

Når starter neste sesong, forresten?

Det sier kanskje noe om forventningsnivået.

Gammel 11-06-13, 09:08   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Det sier kanskje noe om forventningsnivået.

Vanskelig å skulle toppe forrige episode, ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.