|
|
|
|
#2 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Forresten, så mener jeg at jeg selv kunne oppfattes som litt spydig. Får legge skylden på null nattesøvn. Altså, det jeg mener er at noen ganger er folk PK på de totalt feile tingene. Ekseplet med bil, sikkerhet og miljø er greit å bruke her. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg bare syntest ikke det dere maste om hadde noe som helst som lignet en gang, med "PK" å gjøre. Så det ble litt absurd, sånn i utgangspunktet.
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Også må du bare komme her og være så himla PK, ass ...
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Hvis spørsmålet hadde vært: "er FP veldig prektig?" hadde det vært noe annet. Eller "er det mange FP-brukere som er veldig nedlatende".
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Det jeg synes er vanskelig er hvordan man skal være pk her på den riktige måten når man er ny i gjengen. Feks kan det friste å prøve seg med en humoristisk replikk som ser ut til å ha vært vellykket før - også buklander det totalt hvis jeg prøver meg. |
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Det krever selvsagt både innsats, kreativitet, tid og penger å bli en del av hovedgjengen. Enten det, eller så funger det også med enda mer innsats, kreativitet og tid. Har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Penger? |
|
|
|
#15 |
|
|
Ehm. Så da jeg fikk beskjed om å løpe opp og ned Karl Johan mens jeg sang grove drikkeviser med megafon, kun innført tre -nilleposer, så ble jeg lurt? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
"Lurt" er sånt et stygt ord. Jeg er sikker på at jeg kan finne et bedre. Vent litt. I'll get right back to you.
|
|
|
#18 |
|
Leser
|
Hvordan vet man om man har ESP på bilen? Forresten, jeg er sikker på at vi ikke har det på vår bil.
|
|
|
#19 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Var det ikke spydig?
|
|
|
|
#20 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men er det det som er viktig her inne da? Å være PK på den riktige måten? Hvem definerer hva som er riktig da? Å være her inne for å "suck up" for en elller annen diffus gjeng (noen
|
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, paddemobbing, whisky |
|
|