Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-09, 21:25   #321
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Off, ja. For ikke å snakke opp når det skal bedrives tilpasset opplæring ut fra hver enkelt elevs forutsetninger. :tyr til misjonærstillingen:

Nå fikk jeg bilder i hodet som jeg strengt tatt ikke trengte.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 21:28   #322
Frantzen
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 21:35   #323
Skvetten
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 22:50   #324
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HI: Hva synes du om læreren min på ungdomsskolen da? Hun kledde seg toppløs med svære struttepupper på klasseekskursjon. Var jo sol må man skjønne!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 23:11   #325
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

HI: Hva synes du om læreren min på ungdomsskolen da? Hun kledde seg toppløs med svære struttepupper på klasseekskursjon. Var jo sol må man skjønne!

Milde himmel!

Gammel 29-10-09, 23:50   #326
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Nabodamen til mine foreldre synes visst det var greit å være toppløs under en heklet genser. Nevnte jeg at genseren var heklet med stooor masker? Så stor at brystvorter kunne stikke ut? Stakkars fyr (en annen nabo) som kom og ringte på den dagen, han hadde store problemer med å finne noe annet å hvile øynene på.

Gammel 30-10-09, 07:13   #327
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Nabodamen til mine foreldre synes visst det var greit å være toppløs under en heklet genser. Nevnte jeg at genseren var heklet med stooor masker? Så stor at brystvorter kunne stikke ut?

Kanskje det er det som er collage genser?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 12:20   #328
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nabodamen til mine foreldre synes visst det var greit å være toppløs under en heklet genser. Nevnte jeg at genseren var heklet med stooor masker? Så stor at brystvorter kunne stikke ut? Stakkars fyr (en annen nabo) som kom og ringte på den dagen, han hadde store problemer med å finne noe annet å hvile øynene på.

Vi har ei i nabolaget som pleier å gå rundt sånn, gjerne med fargerike plastblomster i håret og kun hudfarget strømpebukse i tillegg. Hun er... fargerik.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:32   #329
Skvetten
Passiv

Standard

Aner jeg en ny læreruniform?

Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:53   #330
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Aner jeg en ny læreruniform?

Strikkeoppskrift på Oppskriftsforumet, takk. :forlanger:

Gammel 30-10-09, 22:54   #331
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Strikkeoppskrift på Oppskriftsforumet, takk. :forlanger:

Hmmm, kanskje allium og resten av de strikkende damene tar oppfordringen?

Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:56   #332
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis det bli kleskodeks skal jeg jaggu meg ha klestillegg, og avspassering for tiden jeg bruker på å lage plagget. Vi har tross alt et godt innarbeidet rykte som "kravstore" å opprettholde.

Gammel 30-10-09, 22:58   #333
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Ikke glem at dere må få betalt for vaske tøyet, vaskemiddel, slitasje av vaskemaskin og tørkesnor.

Gammel 30-10-09, 22:59   #334
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Hmmm, kanskje allium og resten av de strikkende damene tar oppfordringen?

Krysser fingre og legger inn bestilling. Selv er jeg uegnet i håndarbeid som involverer garn eller stoffer. Alt annet går bra, da.

Gammel 30-10-09, 22:59   #335
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har ikke ungene kunst og håndverk på skolen? Ypperlig prosjekt for de.

Gammel 30-10-09, 23:01   #336
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Har ikke ungene kunst og håndverk på skolen? Ypperlig prosjekt for de.

Men "håndverk" får kanskje en ny og utvidet betydning heretter.

Gammel 30-10-09, 23:07   #337
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Noe må vi da bruke utdanningsvalgtimene til.

Emneord
fine tråden!, tjenerstab

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.