|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg har sett et par litt vel røffe velkomster for nye brukere, som jeg gjerne skulle sett at vi kunne unngått, hvor folk har fått unngjelde for en viss gjengmentalitet. Ofte er det dog ikke.
|
|
|
#3 |
|
Vaklende
|
Sv: Politisk korrekt FP?
For ordens skyld, Tinetoff, jeg mente ikke at du måtte hverken ile til introduksjonsforumet eller svare alle. Jeg synes det var bra at vi har det litt høyere i bevisstheten, slik at ikke det er nærmest det motsatte som skjer. Eller var du uenig i at det er greit å delta i en intro-tråd innimellom, eller gi en respons til noen som forsøker å hive seg med på en grei, men ikke oppsiktsvekkende, måte? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg ser på meg selv som litt nybegynner ennå, men jeg har ennå til gode å oppleve at selve "gjengen" her inne har oppført seg ufint mot meg. Jeg har blitt godt tatt i mot, av alle.
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Hvem er gjengen? :nysgjerrig: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Tvangshygge medfører sensur, om man skal se til et forum mange av oss kommer fra. Noe som er veldig deilig på FP er at man kan få krangle ferdig, legge ting bak seg og gå videre, uten at tråder blir stengt og man må ta til prikker eller PM for å få ut steam. Hver gang noe ble litt hett på forumet som ikke må nevnes med navn, så var tråden stengt i en absurd panikk-reaksjon. Men det er langt fra alminnelig høflighet til tvangshygge.
Det er vel du og de andre rølpejentene på røykehjørnet, antar jeg?
|
|
|
#7 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gjengen er de som av en eller annen grunn har funnet et felleskap i å tro og mene at fotball er noe som helst annet enn et homoerotisk rituale som legitimerer at menn med små tissefanter tar på andre menn med små tissefanter, og som entusiastisk applauderer blind vold som på gata ville ha kvalifisert for ubetinget vann og brød. Definitivt en shady bande!
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 25-08-08 kl 11:24. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Leser
|
Hmmm ... Har jeg sagt noe annet?
Nei, bevares, jeg er jo her for å debattere.
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Politisk korrekt FP?Hm, jeg ser litt streng og dogmatisk ut, ser jeg, Balanse.
|
|
|
#11 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Politisk korrekt FP?him: Min feil. Jeg henger visst ikke så veldig med etter å ha blitt avspist med 2 timers søvn i natt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Politisk korrekt FP?En viss rasjonalitet må det jo være mulig å bevare i det hele (og nå skal jeg ignorere irrasjonelle bemerkninger om Hendrix og suging på hoppetau), og samme hvor mye det hadde føltes riktig for meg at for eksempel (tenke, tenke) Skilpadda er slem som ødelegger argumentene mine bare fordi hun kommer med logiske svar, så hadde det ikke vært riktig. Og det skader ikke at man får påpekt i ny og ne at ens egen subjektive oppfatning trenger en realitycheck. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Akkurat dette synes jeg er litt fascinerende. Hvorfor ha et negativt utgangspunkt? Hvorfor ikke ha et positivt utgangspunkt og gå ut i fra at alt er bra dersom ingen skriker opp (spesielt den det gjelder selv).
Enig.
Jeg ser ingen lag. Men jeg ser at noen er enige, og andre er uenige, og at det varierer med noen fra andre tråder, og at det sammenfaller med noen fra andre tråder. Det er jo naturlig at noen er mer enige enn andre både her og irl. Men jeg ser ingen gjengmentalitet, eller lagspilling, de fleste pleier å klare å være uenige også mener jeg å ha fått med meg.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Politisk korrekt FP?Noe av det første jeg husker med mitt møte med FP for snart 2 år siden var da jeg startet en tråd fordi jeg vurderte å begynne med kafé. Det jeg husker er ikke tilbakemeldingene ang drift og sånn (fikk forøvrig ganske få), men det at noen påpekte at det het kafé og ikke kafè som jeg hadde skrevet.
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Politisk korrekt FP?Fjasingen er jeg litt lei av, for å være helt ærlig. Jeg synes endel gode diskusjoner blir ødelagt i all fjasingen. Fjasing er morsomt og alt det der, men her inne synes jeg det blir altfor mye. :gjør meg upopulær:
|
|
|
#17 |
|
Etylbarbital
Sv: Politisk korrekt FP?Er det så mye forumfjasing nå? Har ikke det meste forflyttet seg til blogorama?
|
|
|
#18 |
|
Live and let live
|
Det er helt greit at du sier det, men resultatet er ikke at du blir upopulær, men at dem som har det gøy med fjasingen tar seg nær og tekker seg bort. Nå har vel størsteparten av fjasingen blitt flyttet til bloggene. :barenevnerdet:
Det er jo nettopp derfor jeg diskuterer med deg, for jeg synes det er interessant å høre hvordan du ser på ting.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Joda, vi preges jo av det vi opplever. Men det er ikke sånn at pga at min første opplevelse med FP var litt sånn uvant og overraskende, så har jeg hatt på meg negative briller i to år.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Politisk korrekt FP?(Og DM, er det veldig irriterende at nicket mitt er UTEN store bokstaver?
|
![]() |
|
|