|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#341 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Koser meg med strikketøyet for første gang på lenge!
|
|
|
#342 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)¨Har spist god middag, drikker rødvin, og venter på storesøster og niese som kommer på besøk.
|
|
|
#343 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)
|
|
|
|
#344 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Baker brød.
|
|
|
#348 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Er på vei i dusjen, venter på Himmelblå og prøver å overbevise meg selv om at kveldsmaten blir knekkebrød og ikke nonstop.
|
|
|
#351 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Har spist cottage cheese og yoghurt mens jeg betalte regninger. Lar maten synke litt nå mens jeg lager middagsliste for uka som kommer. Det snør tett og vått ute, så løpeturen bytter jeg ut med en time wii-fit når maten har kommet seg lenger ned i magen.
|
|
|
#352 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)
Sender deg litt viljestyrke.
|
|
|
#353 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter i sofaen og manner meg opp til å komme meg inn på kjøkkenet og lage meg noe mat
|
|
|
#354 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Venter på at gubben skal bli ferdig i dusjen, så vi kan gå inn til Jacob og si god natt. Også spiser jeg kokosboller. |
|
|
|
#357 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg tror jeg snart må redde E fra å drukne i dusjen jeg altså. |
|
|
|
#359 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter og er litt småsur fordi mannen ser på ett eller annet slik at jeg ikke får se Himmelblå. (Han bruker det mot meg at jeg pleier å se TV med lap-topen på fanget- altså at jeg egentlig ikke følger så godt med... |
|
|
|
|
|
#360 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg syns hovedrolleinnehaversken i Himmelblå er god nok, men idag ble både jeg og mannen helt oppgitt over dagens episode. Det var dårlig, og alt var satt så veldig på spissen. Særlig morfarens reaksjon var bare teit. Og den nyfødte fikk ikke noe mat den. Ingenting. Bare sukkervann, etter råd fra den senile gamle damen. Ingen hadde sørget for den nybakte, førstegangsfødende alenemammaen informasjon før hun forlot sykehuset. Bare: Dæm sa at amming skuillj visst være bra...
|
|
![]() |
|
|