|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Henter du barna i tide?Vi kan ikke ta alt hva ungene sier bokstavelig talt nei, AC. Vi vet da vel at ungene har stor fantasi. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Henter du barna i tide?
Det var ikke jeg som skrev det!!! Lese litt nøyere du!!!! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#8 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Ja, da håper jeg at barnehagen tar høyde for livlig fantasi hos 3-åringer. Hun kan fortelle oss at hun ikke har fått mat i barnehagen (veldig levende og utbrodert), jeg forventer at barnehageansatte forstår at om hun skulle fortalt det samme hjemmefra, er det ikke en helt sikker kilde det kommer fra. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Henter du barna i tide?Da begynner jeg å skjønne hvorfor jeg blir sett litt pussig på i ny og ne. Kidsa mine har en tendens til å referere til jobben min som "mamma står på scenen på konsertene", og som tidligere nevnt, jeg er gravid støtt og stadig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Det kommer seg
|
|
|
#12 |
|
maler
|
Sv: Henter du barna i tide?@Blobby: nei, jeg føler meg ikke truffet, og det bekymrer meg svært lite hva barnehageansatte kan finne på å tenke om meg sånn sett. Ikke at det er noe stor sannsynlighet for at jeg har noe sånt rykte heller, i og med at ungene hos meg hverken har lange dager eller hentes i fin bil, men at barnehagen slutter skremmende tidlig i forhold til arbeidstiden og at man kan få langsomt fnatt over barnehageansattes tro på at man kan slippe fra jobb midt i arbeidstiden på kort varsel for å sosialisere med andre foreldre, det er sikkert.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Gjett om... Jeg regner med at jeg jobber på en av de arbeidsplassene som blir mest diskutert rundt matbordet i barnefamilier. Hva har du gjort på skolen i dag da? Hva sa læreren din da? Osv. Jeg tror cluet er dialog. Jeg kan spørre hvis jeg lurer og det samme kan foreldrene. Det har hendt at jeg har fått mailer fra foresatte som har lurt på hva som egentlig skjedde på skolen i dag.
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Henter du barna i tide?Bloppy, du kan være helt trygg på at ikke jeg heller føler meg truffet; jeg har i tillegg en av de minst fænsi bilene i vår barnehage. Til tross for at den er flett ny og kostet nesten 600 k. Det er bare det at det ikke stemmer. Som Poly sier; de med de beste bilene, topplederjobber og svømmebasseng har au pair og hjemmeværende kone. Der lages maten fra grunnen av med økologiske råvarer og det glemmes aldri en matpakke.
|
|
|
#16 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Det er nå i hvert fall en fordom, på lik linje med det motsatte som blir hevdet i denne tråden.
|
|
|
#19 |
|
can-jur
|
Hu? Denne trenger jeg med tskje altså!
|
|
|
|
#20 |
|
Det kommer seg
Sv: Henter du barna i tide?Her kommer jeg og skal liksom prøve å forklare hva andre mener, også blir det bare enda mere tull! Beklager det!
|
![]() |
|
|