|
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Har ingen hode å prøve den på... (er til en kommende 7 åring, og jeg er på nattevakt) men satser på at den passer. Får prøve på min 7 åring før jeg sender fra meg.
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg har de siste 8 månedene strikket disse fra PetiteKnit: |
![]() |
![]() |
#3 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Ferdig med genser, deler bilde fra facebook og det ble rimelig gigantisk så beklager det:
#4 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva strikker du nå?Magica: Akkurat sånn har jeg og.
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva strikker du nå?Stilig genser, Magica! |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
![]() Sv: Hva strikker du nå?
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva strikker du nå?4 cm vrangbord igjen, så er bregnegenseren min ferdig. Den blir fin! Mulig jeg forlenger ermene litt i tillegg, men i så fall gjør jeg bare vrangborden der litt lengre, så det er fort gjort.
#9 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg er i avslutningen på zippergenser til meg selv, og har startet på en kopi av Devold sin Svalbardgenser, inspirert av Fløyel. Jeg har gått for å strikke den usymmetrisk i mønsteret som originalen, det går over 20 masker og 29 runder, så det er en herlig konsentrasjonsøvelse. Det er lenge siden sist jeg strikket mønster og jeg koser meg. Håper det fortsetter, for jeg har bare strikket ca halvveis til armhulen og huset er allerede fullt av misunnelige sjeler som også vil ha.
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg har dette sjalet (i denimblått) som tv-strikketøy, går veldig fort unna på pinne nr 6. |
![]() |
![]() |
#11 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva strikker du nå?To par sokker gitt i bursdagsgave, holder nå på med tykkere helt plain raggsokker. |
![]() |
![]() |
#12 |
I endring
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg modellstrikker votter og det klikker snart for meg. Jeg får de ikke til å stemme på størrelse. Jeg har heller ikke votteblokker så jeg får ikke sett om det er mulig å blokke de den siste halve cm som mangler. Den ene har jeg strikket tre ganger så nå får det bli som det blir tenker jeg.
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Gult er kult!
#14 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?De var utrolig fine, Retz!
#15 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Den så veldig diger ut mens jeg strikket den, men den ble ikke verst til minsten. Hun var iallefall veldig fornøyd.
#17 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva strikker du nå?Så fin genser, Svanen! Eieren ser veldig stolt ut |
![]() |
![]() |
#19 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Har strikket prøvelapp, og nå stemmer strikkefastheten. Muligens en maske for lite (skal være 25, noen ganger teller jeg 24, noen ganger 25), men har regnet ut at det blir max 3-4 cm videre, så det tåler jeg. Så satser jeg på at det også stemmer når det blir mønster.
#20 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Har tatt fram en gammel UFO, en barnekoite i rester av alpakka. Har kun vrangbord på ene ermet, festing av tråder, klippe opp og knappestolpen igjen. Regner med at jeg kan få den ferdig i løpet av påsken. Også strikker jeg på et par gensere, en til meg og en til datteren. |
![]() |
![]() |
|
|