Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-10, 10:03   #361
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av SSE, her.

Det som er på det rene er vel at denne tråden ble opprettet på bakgrunn av reaksjoner fra oss som har fulgt følgende sak på Facebook

Tråden ble jo opprettet av Fruktflua og jeg fikk inntrykk av at saken var ny for henne.

Gammel 28-05-10, 10:13   #362
SSE
Fullverdig medlem

SSE sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: -
SSE er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Tråden ble jo opprettet av Fruktflua og jeg fikk inntrykk av at saken var ny for henne.

Da har jeg rettet opp innlegget. Det var rett og slett jeg som forklarte meg feil.

Gammel 28-05-10, 10:27   #363
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av wolfmother, her.

Når jeg ser diskusjoner der anonyme personer sitter dag og natt for å skrive så mange innlegg, bare for å kaste ut mange forskjellige tanker.

Opprinnelig lagt inn av MRB, her.

Vær litt åpen for diskusjoner. Ikke glem å være saklig og høflig. Hold en fin tone under diskusjonene.
...
Husk dette er en blogg, men det er forbudt med markedsføring her. Hvis du ikke forstår bør du gå å lese avtalen.
...
Nå er jeg litt hard med enkelte personer, men dere er vel såpass voksne at dere tåler at andre også får lov å si meningen sin her.

Opprinnelig lagt inn av SSE, her.

Poenget mitt var rett og slett at det ble snakket en del utenom det saken handlet om her.
Sakens kjerne var nok feil sagt av meg, som du sier er det vanskelig å vite hva den faktisk er

Til dere nye vil jeg anbefale å lese denne tråden. Det vil forklare litt om hvorfor diskusjonen sporer av, hvorfor ting tas ut i humor og spøk (eg chemtrails), hvorfor det snakkes om rettskriving, hva som forventes og hva som er "stilen" her inne. Kan være nyttig.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 10:36   #364
Slettet bruker
Passiv

Standard

... og for himmelens skyld. Punktum før smilefjes medmindre det er dette smilefjeset - og mellomrom.

Gammel 28-05-10, 10:38   #365
SSE
Fullverdig medlem

SSE sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: -
SSE er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Til dere nye vil jeg anbefale å lese denne tråden. Det vil forklare litt om hvorfor diskusjonen sporer av, hvorfor ting tas ut i humor og spøk (eg chemtrails), hvorfor det snakkes om rettskriving, hva som forventes og hva som er "stilen" her inne. Kan være nyttig.

Taes til etterretning. Takk.

Sist redigert av SSE : 28-05-10 kl 10:41. Årsak: Opz, glemte visst punktum
SSE er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 10:38   #366
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Eller rett og slett bare ta diskusjonen med dere tilbake til FB eller andre steder som er mer egnet. Tør jeg foreslå debattsidene på VG? Eller er det et overtramp? :Privatperson:

Gammel 28-05-10, 10:44   #367
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke vi uten videre skal avvise nye brukere altså...
Flere av dem virker jo som mennesker det hadde vært fint å se mer til i andre diskusjoner også

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 10:46   #368
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Eller rett og slett bare ta diskusjonen med dere tilbake til FB eller andre steder som er mer egnet. Tør jeg foreslå debattsidene på VG? Eller er det et overtramp? :Privatperson:

Amen. :aldri vært modde:

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 11:00   #369
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Eg datt av lasset for tja... 7-8 sider siden, men god underholding er da.

Vi er flere som gjorde det.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 11:07   #370
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

... og for himmelens skyld. Punktum før smilefjes medmindre det er dette smilefjeset - og mellomrom.

Jeg synes det er innamri koselig med smilefjes som punktum Spesielt hvis smilefjesene er skikkelig søte Man kan umulig ha mye å bekymre seg over hvis smilefjes er det som opptar en mest Men folk gjør selvsagt som de vil, altså Men dere får bare styre på Ha en fin dag

Jeg lurer på om jeg bomma litt der. Jeg klarer visst ikke holde fasaden uten å bli vel nedlatende og sarkastisk.

Gammel 28-05-10, 11:08   #371
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes det er innamri koselig med smilefjes som punktum Spesielt hvis smilefjesene er skikkelig søte Man kan umulig ha mye å bekymre seg over hvis smilefjes er det som opptar en mest Men folk gjør selvsagt som de vil, altså Men dere får bare styre på Ha en fin dag

Jeg lurer på om jeg bomma litt der. Jeg klarer visst ikke holde fasaden uten å bli vel nedlatende og sarkastisk.

Nåh. Det skulle vel vært press'isert litt her at det ikke er noe rart om meg-smilefjes opptar en mest vel?

Gammel 28-05-10, 11:16   #372
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uten å være frekk - jo!

Gammel 28-05-10, 11:24   #373
Slettet bruker
Passiv

Standard

Uten å være frekk - jo!

:vurderer rødprikk eller rapport eller bare ren sladring&sutring:

Gammel 28-05-10, 11:25   #374
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du klarte det nesten.

Gammel 28-05-10, 11:29   #375
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen smilefjes er finere enn andre.

Gammel 28-05-10, 11:33   #376
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nice try.

Gammel 28-05-10, 11:34   #377
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Noen smilefjes er finere enn andre.

Gammel 28-05-10, 11:49   #378
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Men eg kan godt fortelle forskjellen mellom Boston og Philadelphia: Boston er ein by i USA og Philadelphia er ein anna by i USA

Ah! Endelig litt fakta i diskusjonen! :noterer på fremdeles sørgelig kort liste:

Gammel 28-05-10, 12:17   #379
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Var det fakta dere ville ha? USA ligger på den andre siden av Atlanterhavet.

Gammel 28-05-10, 12:22   #380
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En annen forskjell mellom Boston og Philadelphia er at Boston begynner med B, mens Philadelphia begynner med P.

Er det noe mer dere lurer på? Bare spør altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.