|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#361 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?
![]() |
#363 |
maler
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Majsa, alt etter det første innlegget ditt synes jeg har vært veldig fornuftig. Jeg er ikke uenig med deg, det er åpenbart at familier som har tøyd strikken vel langt blir stressa hele gjengen. Det jeg reagerer på, er de som mener de kan si noe som helst om familiesituasjonen til et barn ut fra hente/bringesituasjoner.
![]() |
#364 |
Quiet, please
|
Ok, da er jeg med. Har bare litt følelsen av at det jeg har skrevet (om henting, telefoner på øret, Toro-middager) blir tatt ut av sammenhengen og vridd på. Føler meg litt som en norsk kjønnsforsker nå, altså.
![]() |
#366 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henter du barna i tide?Vi kan ikke ta alt hva ungene sier bokstavelig talt nei, AC. Vi vet da vel at ungene har stor fantasi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Det var ikke jeg som skrev det!!! Lese litt nøyere du!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig! Det tok to år før vi fikk overflytting til en barnehage i nærheten av hjemmet. Men det hjalp jo ikke så mye på tidsklemma mi siden arbeidsplassen min fremdeles ligger 35 min. kjøring fra hjem og barnehage. Og jeg er gressenke 2 av 5 uker. Jeg håper ikke de andre foreldrene i barnehagen snakker om meg som står og tripper på tramma kl. 7.30 to uker i strekk. Men de som ser meg er jo jammen like tidlig der selv. Jeg klarer heldigvis AKKURAT å komme meg ut av døra med tre småunger(snart fire) og masse stæsj før klokka slår halv fem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Neida, man skal ikke generalisere alt for mye. Jeg har selv 12 år bak meg fra bhg og skole, og har sett og opplevd litt av hvert.
![]() |
#376 |
Det kommer seg
![]() |
#377 |
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Da begynner jeg å skjønne hvorfor jeg blir sett litt pussig på i ny og ne. Kidsa mine har en tendens til å referere til jobben min som "mamma står på scenen på konsertene", og som tidligere nevnt, jeg er gravid støtt og stadig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Det kommer seg
![]() |
#379 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Henter du barna i tide?Ansatte i barnehager og på skoler får relativt mye informasjon fra barna. Den siler vi ganske grundig, men er det for mye som skurrer tar i allefall jeg affære. Om lille Lise blir hentet for sent en gang i blant er ikke det alene noe som gjør meg bekymret. Men om lille Lise blir hentet for seng en gang i blant, mangler matpakke 2-3 ganger i uka osv. vil jeg i allefall diskutere det med mine overordnede og det er noe jeg noterer meg bak øret.
![]() |
#380 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Ja, da håper jeg at barnehagen tar høyde for livlig fantasi hos 3-åringer. Hun kan fortelle oss at hun ikke har fått mat i barnehagen (veldig levende og utbrodert), jeg forventer at barnehageansatte forstår at om hun skulle fortalt det samme hjemmefra, er det ikke en helt sikker kilde det kommer fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|